Podsumowanie - styczeń 2016



Cześć! Styczeń pod względem czytelniczym wypadł całkiem nieźle. Z pewnością nie jest to szczyt moich możliwości, jednak biorąc pod uwagę ilość materiału na studia i prace, których wykonanie zajęło mi sporo czasu, wyszło całkiem dobrze.


1. Styczeń rozpoczęłam w towarzystwie Chyłki i Zordona i był to bez wątpienia świetny początek roku. "Kasacja" Remigiusza Mroza mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się, że thriller prawniczy może mnie wciągnąć i dosłownie uzależnić. Tutaj możecie znaleźć kilka słów na jej temat [RECENZJA]

2. Drugą pozycją, jaką miałam przyjemność a raczej nieprzyjemność czytać był "Czas pokaże" Anny Ficner-Ogonowskiej. Przypuszczam, że osobom lubiącym przydługie i nudne opisy, nieustanne potwórzenia i najbardziej denerwujących bohaterów ta książka przypadnie do gustu. Moje zdanie na jej temat możecie poznać tu [RECENZJA]

3. Po słabej książce przyszła pora na coś znacznie lepszego. Od początku wiedziałam, że się nie zawiodę i tak też było. "Zaginięcie" Remigiusza Mroza okazało się równie dobre jak "Kasacja". Napisałam trochę więcej tu [RECENZJA]

4. Długo zabierałam się do przeczytania "Złodziejki książek" Marcusa Zusaka. Bałam się rozczarowania, które w moim przypadku przychodzi bardzo często, gdy książka jest zachwalana. Jeśli jesteście ciekawi, co myślę o "Złodziejce książek" zapraszam tutaj [RECENZJA]

5. Nie mogłam się powstrzymać i 'zaliczyłam' kolejną książkę Remigiusza Mroza czyli "Ekspozycję". Ta pozycja wywołała we mnie mordercze zapędy i kaca książkowego wielkiego tak, jak jeszcze żądna wcześniej. Zapraszam po recenzję [RECENZJA]

6. Musiałam odetchnąć po wrażeniach wywołanych przez poprzednią książkę i wytchnienie to znalazłam w "Tak blisko" Tammary Webber. Książka okazała się przyjemną lekturą 'na raz'. Więcej znajdziecie tu [RECENZJA]

7. Ostatnią, ale jakże dobrą pozycją w tym roku było "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes. Zabawna, podnosząca na duchu historia całkiem dziwnej rodzinki. Zapraszam po więcej [RECENZJA]



Podsumowując:
Przeczytałam 7/52 książki w 2016 roku.
Dało mi to 3 536 stron.
Do mojej biblioteczki przybyło 12 nowych książek, w tym 10 kupionych przeze mnie, jedna z wymianki oraz jedna wygrana w konkursie.
W wyzwaniu Przeczytam tyle, ile mam wzrostu osiągnęła wysokość 23,5 cm/158 cm.
Do wyzwania Czytam opasłe tomiska zgłosiłam 4 książki (właściwie mogło być ich 6, jednak za późno zapisałam się do wyzwania).
W ramach wyzwania Czytam young adult przeczytałam tylko jedną książkę.

Dodatkowo:
-> Powstała strona na facebooku poświęcona blogowi, będzie mi miło, jeśli zajrzycie i polubicie.
-> Popularność Instagrama wciąż rośnie i nieustannie mnie zadziwia, na tę chwilę jest Was tam 2821 - dziękuję,dziękuję! <3
-> Zorganizowałam dwa Instagramowe rozdania, które cieszyły się sporą popularnością. I powiem Wam w sekrecie, że planuję kolejne dwa, natomiast nie jestem jeszcze pewna kiedy się pojawią.
-> Powstał również snapchat (mawreads), którego troszeczkę zaniedbałam, ale obiecuję poprawę!


Komentarze

  1. Bardzo dobry styczniowy wynik, gratuluję! :D Mróz zdecydowanie rządził u Ciebie, ale oczywiście w ogóle się temu nie dziwię. :D Mróz totalnie uzależnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, styczeń był zdecydowanie Mroźnym miesiącem :D

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie! :)


    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu sięgnąć po "Kasację" Mroza - ta książka mnie prześladuje ;)
    Gratuluję wyników i życzę równie zaczytanego lutego :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Mróz jest wszędzie! :D Ale to dobrze, trzeba promować polskich autorów :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Sporo książek Ci przybyło. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstrzymywałam się jak mogłam, tyle promocji było w styczniu, a ja nie skorzystałam prawie z żadnej! (z wyjątkiem biedronkowych książek za 9,99 - trafiłam na Futu.re - grzechem byłoby nie brać)

      Usuń
  6. No ładnie, ładnie. Jak na początek roku to ruszyłaś bez zatrzymania, nie to co ja. Dzięki! Zmotywowałaś mnie do ruszenia tyłka, ale też brak czasu mnie chyba zatrzymał. Mam nadzieję, że tak jak napisałaś poprawisz się wprowadzeniu snapa ;) Co do instagrama - nie ma się co dziwić, że jest tam aż tyle osób, bo robisz naprawdę świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wynik! "Złodziejkę..." kocham nad życie! Ostatnio mam dużą ochotę na Mroza. Jejku, ty masz takie śliczne zdjęcia *_* Buziaki, Idalia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zawsze miło czytać, że komuś podobają się to co uda mi się "napstrykać' :D
      Całuję :*

      Usuń
  8. Świetny miesiąc! :D
    Sama chcę się zmierzyć z Mrozem bo wiele dobrego o nim słyszałam i czekam na ksiażkę aż będzie w bibliotece :D
    Udanego lutego! :)

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki! Nie dziwię się, że na insta suma obserwatorów ciągle rośnie bo jest naprawdę cudowny! Życzę kolejnych sukcesów! :*
    Ściskam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku!!! Muszę w końcu sięgnąć po jakąś książkę Mroza.
    Pozdrawiam

    Zapraszam na przedpremierową recenzję najnowszej książki Rainbow Rowell "Linia Serc".
    http://monicas-reviews.blogspot.com/2016/01/29-przedpremierowo-linia-serc-by.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku! Widzę, że wielu blogerów spędziło styczeń z Mrozem :D Ja zamierzam nadrobić jego twórczość w tym roku, tylko nie wiem dokładnie kiedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)To prawda, Mróz w styczniu królował w blogosferze :) Nadrób koniecznie, warto :D

      Usuń
  12. Świetny wynik ! Nie czytałam nic Remigiusza Mroza, ale słyszę coraz więcej pozytywnych opinii, chętnie sięgnę :))
    Pozdrawiam :)) + obserwuję
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku! Mi niestety tylko udało się przeczytać trzy:(
    http://fangirlspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 'Kasacja' i 'Zaginięcie' kocham, kocham, kocham! 'Ekspozycję' wczoraj zamówiłam i już nie mogę doczekac się, aż zacznę ją czytac!! 'Tak blisko..'' bardzo miło wspominam :) Ja w styczniu przeczytałam tylko 3 książki, mam nadzieję, że w lutym będzie lepiej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Złodziejka..." jest wybitna *.* Piąteczka! Ja również przeczytałam 7 pozycji w ciągu stycznia :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkich wyników :) Mi w styczniu udało się przeczytać 6 książek, co przy tym ogromie obowiązków, uważam za dobry wynik. Mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie jeszcze lepszy, i że będę miał okazję sięgać po same dobre tytuły :)
    Powodzenia w kolejnym miesiącu!
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych książek, które tu wymieniłaś czytałam tylko Złodziejkę książek, która bardzo mi się podobała. Gratuluję wyniku.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam Złodziejkę Książek, natomiast właśnie ostatnio zastanawiałam się nad wypożyczeniem z biblioteki Razem będzie lepiej, po recenzji na pewno się skuszę :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads