Zaginięcie - Remigiusz Mróz




Duet Chyłka&Zordon znów w akcji! Tym razem prawnicy kancelarii "Żelazny&McVay" wybierają się na północ Polski.. Z domku letniskowego zniknęła trzyletnie dziewczynka, córka bogatego biznesmena. Alarm był włączony przez całą noc, nie ma żadnych śladów wskazujących na porwanie. Śledczy zakładają, iż doszło do zabójstwa. Podejrzanymi od razu stają się rodzice. Wszystko wskazuje na to, że oskarżeni są winni. Okazuje się, ze sprawa wcale nie jest tak oczywista, jakby mogło się wydawać. Pojawiają się nowi podejrzani. Nic nie jest pewne. Jednak Chyłka i Zordon zrobią wiele, by udowodnić, niewinność klientów.

Jak wspaniale, po przeczytaniu słabej książki, sięgnąć po coś tak dobrego jak "Zaginięcie". Doskonale wiedziałam, czego spodziewać się po kolejnej książce autora i nie mogłam się tego doczekać. Prawniczy świat, który przedstawił mi Remigiusz Mróz przyciągał mnie jak magnes. Z niecierpliwością czekałam, kiedy w końcu zagłębię się w nim i zapomnę o całym świecie.

Akcja zaczyna się już od pierwszych stron i ciągnie się przez całą książkę. Nie ma tu miejsca na lanie wody - same konkrety. Niesamowicie mi się to podoba, nie znoszę bezcelowego owijania w bawełnę. Wydarzenia następują po sobie bardzo szybko. Co chwila dostajemy jakieś nowe informacje. Cały czas zaskakują zwroty akcji. Wszystkie teorie, które zrodziły się gdzieś w mojej głowie, zostawały jedna po drugiej obalane. 

Chyłka i Kordian wciąż są w doskonałej formie. Cudownie się dopełniają. Nie można też przejść obojętnie wobec tego, co jest między nimi. Napięcie czuć na kilometr. Zwłaszcza podczas sceny bilardowej, przy której serce podeszło mi do gardła, nie słyszałam nic innego tylko to jak łomocze. Jeszcze chwila a zeszłabym na zawał, nie żartuję!

- Dobra - powiedział, obracając kij w ręce. - Zagramy w ósemkę. Wybierasz sobie kolor bil...
- One mają różne kolory.
- Chodzi o to, że albo pełne albo połówki.
- Pełne - postanowiła. - Do ciebie bardziej pasują połówki. Ma to związek z twoim mózgiem.

Drugi tom przygód Chyłki i Oryńskiego, tak jak przypuszczałam, okazał się równie dobry jak pierwszy. Bez dwóch zdań polecam każdemu zainteresowanie się tą pozycją. Twórczości Remigiusza Mroza po prostu trzeba spróbować, ale uwaga!, silnie uzależnia! Ja już zacieram ręce na myśl o "Rewizji", która ma pojawić się jeszcze w tym roku.

Liczba stron: 506
Moja ocena: 10/10





Książka bierze udział w wyzwaniu Czytam opasłe tomiska.


Komentarze

  1. Muszę się zabrać za tę lekturę, zaciekawiła mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem świeżo po Kasacji i na pewno sięgnę po Zaginięcie. Cieszy mnie to, że autor trzyma poziom z pierwszego tomu przygód Chyłki i Zordona:) Jak tylko znajdę odrobinę czasu z pewnością pochłonę! Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem, gdy odwiedzam bibliotekę zapominam o autorze. Tym razem zapiszę sobie ten tytuł i autora, mam nadzieję, że bedzie wolna ;)


    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Mróz chodzi mi po głowie już od dłuższego czasu i to pewnie dlatego, że nie słyszałam o Nim anie jednego złego słowa. Jak Pani myśli od której Jego książki powinnam rozpocząć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o jego książkach. No kiedyś na pewno się za nie zabiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest i "Zaginięcie"! :) Ja mam obydwa tomy serii jeszcze przed sobą, ale zacznę "Kasację" jeszcze w tym miesiącu. Super, że się aż tak Tobie podobają pozycje autora. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy zachwalają książki Pana Mroza, a ja jeszcze żadnej nie przeczytałam :o Ciągle czekam, aż ktoś odda całą serię do biblioteki :(
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co pisze Mróz! Na trzeci tom przygód tego genialnego duetu czekam wręcz z utęsknieniem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaak, scena bilardowa jest stanowczo zapierająca dech w piersiach :D Podziwiam, jak można opisać takie "nic", w tym sensie, że do niczego w sumie nie doszło, w tak totalnie erotyczny sposób!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dzisiaj zakupiłam tę książkę i już nie mogę się doczekać kiedy po nią sięgnę! :D Ale skoro jest to druga część to najpierw zakupię pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads