The Name Game Book Tag




Cześć! :)
Dziś mam dla Was The Name Game Book Tag, do którego nominowała mnie Ania z bloga Turkusowa Sowa. Zabawa polega na tym, aby do każdej literki swojego imienia dobrać książkę, którą czytaliśmy bądź chcielibyśmy przeczytać, a której tytuł zaczyna się właśnie na daną literkę. Uh, mam nadzieję, że to choć trochę zrozumiałe :D

M I Ł O S Ł A W A

M - "Malfetto. Mroczne piętno" Marie Lu
Interesuje się tą pozycją już od dłuższego czasu, ale jak już wiecie, bądź nie wiecie mam problem ze zdecydowaniem się na kupno większości książek, które mnie kuszą. Kiedyś przeczytałam parę słów na jej temat i zapadła mi w pamięć. Szczerze mówiąc nie pamiętam co było w niej tak fascynującego, ale ciągle mam ją gdzieś z tyłu głowy.

I - "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins
Wszyscy znają tę trylogię, Nie da się nie znać, wciąż jest o niej głośno. Ja natomiast nie miałam w rękach ani jednego tomu. Wstyd się przyznać ;) Szczerze mówiąc to nawet mnie nie jakoś specjalnie nie ciągnie do tych książek, ale należałoby chyba się w końcu z nimi zapoznać...

Ł - "Łza" Lauren Kate
Hm, przeglądam biblioteczkę na Lubimy czytać ( swoją drogą zapraszam Was tam ;)) jedyną książką na tę literę jest właśnie "Łza" i szczerze mówiąc nie wiem co robi tam ta książka ani o czym jest. Muszę chyba zabrać się za porządki w biblioteczce na tym portalu :D Jeśli ktoś jednak czytał i ma ochotę przedstawić mi swoją opinię to jestem ciekawa :)

O - "Ostatnie dni Królika" Anna McPartlin
Pisałam o tej lekturze TUTAJ. To jedna z lepszych książek jakie przeczytałam w drugiej połowie zeszłego roku. Dawno nie spotkałam się z historią tak ciepłą i wzruszającą. Szczerze polecam zapoznanie się z nią. Jest cudowna

S - "Sto dni po ślubie" Emily Giffin
Bardzo lubię książki tej autorki, a ta jest jedną z moich ulubionych. To tak naprawdę zwykła, prosta historia obyczajowa, ale fajnie od czasu do czasu przeczytać coś lekkiego, co pozwoli oderwać się od życia codziennego. 

Ł - "Letnia Akademia Uczuć: Anna i wodorosty" Hanna Kowalewska
Naginam lekko zasady, ale nie znalazłam więcej książek na literę "Ł". Wpadłam natomiast na "Letnią akademię uczuć" i aż mi się buzia roześmiała. Kurcze, mam taki sentyment do książek, które czytałam tak dawno temu, ze to aż dziwne :) Nie pamiętam dokładnie fabuły, ale dobrze wspominam tę książkę. Znacie?

A - "Atramentowe serce" Cornelia Funke
Pamiętam, że kiedyś wypożyczyłam tę książkę z biblioteki i pochłonęła mnie bez reszty. Nigdy nie trafiłam na jej kontynuację. Chciałabym odświeżyć sobie tę historię i sięgnąć po kontynuację, ale niestety nigdzie nie jest dostępna a na allegro używane sprzedawane są po niebotycznych cenach.

W - "Wybacz mi Leonardzie" Matther Quick
To jednak z tych książek, których fenomenu nie rozumiem. Kompletnie nie podobało mi się to, w jaki sposób była napisała. Treść również nie zwaliła mnie z nóg. Chyba nawet nie dałam rady doczytać jej do końca. Zniechęciła mnie skutecznie do każdej innej książki autora.

A - "Alibi na szczęście" Anna Ficner-Ogonowska 
Musiałam wspomnieć o tej książce. To dzięki niej zaczęłam czytać polskie powieści obyczajowe, a samo "Alibi" było przecudowne. Nie wyciągałam nosa z książki przez długie godziny. Pokochałam każdą postać występującą na kartach tej powieści. Chętnie przeczytałabym ją jeszcze raz, ale jest tyle nowych książek czekających na swoją kolej, że muszę się wstrzymać.

No i po wszystkim. Zastanawiałam się nad użyciem w tym celu zdrobnienia od mojego imienia, ale zabawa trwałaby krócej :) Starałam się wybierać książki, o których nie wspominałam zbyt często - w wyjątkiem "Ostatnich dni Królika", ale na temat tej książki trzeba mówić tak często, jak tyko się da: ) Dajcie znać czy znacie powyższe pozycje i co o nich sądzicie.


Zapraszam do zabawy Claudlez, My Book Town oraz Blue Kuba Books


Komentarze

  1. Masz bardzo pozytywnie kojarzące się imię :) A do przeczytania Igrzysk Śmierci jednak bym zachęcała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo z nim problemów, nie przepadam za nim :P Igrzyska pewnie kieeedyś kupię, ale zdecydowanie nie są na szczycie listy :)

      Usuń
  2. Śliczne imię! Takie nieoczywiste. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje imię jest piękne takie niespotykane i wyjątkowe ;)
    Koniecznie szybko musisz nadrobić zaległości w związku z Igrzyskami cudowna seria na prawde polecam Ci ;) Alibi najbardziej polubiłam Dominike była taka żywiołowa bo główna bohaterka trochę mnie denerwowała tym swoim ciągłym niezdecydowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i ciekawe tytuły :D

    Pozdrawiamy! :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze się z tym tagiem nie spotkałam, a jest naprawdę świetny :D ciekawe imię, rzadko spotykane :) pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, oryginalne imię!
    Co do "Wybacz mi, Leonardzie" to mnie ta książka również aż tak nie zachwyciła, ale podobała mi się :) A Igrzyska przeczytaj koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy tak zachwalają moje nieszczęsne imię a ja wciąż dostaję listy do "MiRosławy" :D Przyzwyczaiłam się już co prawda, ale ciągłe poprawianie ludzi mnie do niego zraziło :P
      Igrzyska pewnie kiedyś trafią w moje łapki :)

      Usuń
  7. Ja Igrzyska śmierci czytałam lata temu i nawet nie jestem w stanie powiedzieć, czy na dzień dzisiejszy nadal by mi się podobały - chyba również będę musiała je sobie przy okazji odświeżyć. Co do reszty... wstyd przyznać, ale zaledwie o uszy mi się obiły pozostałe tytuły. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się właśnie, żeby nie były to po raz kolejny te same książki, bo niesamowicie mnie nudzi, kiedy czytam piąty TAG z kolei i w każdym przewijają się wciąż te same tytuły :P Co do Igrzysk, jestem baardzo sceptycznie nastawiona. Jeśli kiedyś trafię na dobrą promocję, albo wyrwę gdzieś używane w dobrym stanie to dopiero wtedy się za nie wezmę :D

      Usuń
  8. Świetny tag! Wykonywałam go na swoim blogu, miałam wielki problem ze znalezieniem książki na literę Y... :D
    Pozdrawiam JustYna z książko miłości moja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, ale żeby Igrzysk nie czytać.. :P Hihi. "Ostatnie dni królika" też chcę w końcu dorwać. A fenomenu książek pana Quicka także nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads