Bitwa na okładki #1


Cześć! Cały czas zastanawiam się jak urozmaicić moje posty na blogu. Szczerze mówiąc, najchętniej pisałabym i pisała bez przerwy, w głowie kotłuje mi się masa pomysłów, które z początku wydają się świetne, a za chwile kompletnie tracą sens. Pomyślałam, że fajnie byłoby stworzyć taki 'cykl', w którym i Wy moglibyście wyrazić swoją opinię, nie tylko czytać to co mam do powiedzenia :) Tak właśnie powstało coś, co nazwałam Bitwą na okładki. Nie widziałam tego jeszcze na żadnym blogu, jeśli już powstało dajcie znać! ;)

O co chodzi? Wszystko prezentuje się bardzo prosto. Dwie okładki tej same książki - zagraniczna i nasza, polska. Wszyscy razem w komentarzach głosujemy na tą, która podoba nam się bardziej. Co tydzień pojawi się podsumowanie oraz kolejna porcja okładek, biorących udział w Bitwie.
Sprostowanie! Piszę wyżej o dwóch okładkach, jednak może być ich więcej. Wydanie angielskie, niemieckie, polskie, a może trafi się tak, że do Bitwy wybierzemy oprawę filmową i zwykłą, lub po prostu wydanie nowe i stare? :)
Co jeszcze? "Wybierzemy", bo chciałabym abyście podrzucali pomysły, które książki chcielibyście zobaczyć w zestawieniu następnym razem. Wezmę wszystkie Wasze sugestie pod uwagę, spiszę je i w każdym kolejnym poście na pewno pojawią się książki, które wybraliście. :)

Zaczynamy! :)



Czekam na Wasze głosy i propozycje! ;)
 Kolejna Bitwa na okładki oraz zwycięzcy dzisiejszej już w przyszłą środę. Jeśli nie jesteście pewni w jaki sposób głosować wstawiam pierwszy komentarz z moimi typami ;) Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba i przyłączycie się do zabawy :)

Komentarze

  1. 1. zdecydowanie wydanie zagraniczne, jest przepiękne <3
    2. ja lubię filmową okładkę ;)
    3. niby nie różnią się zbyt wiele, ale dzięki pięknym kolorom wybieram polskie wydanie :)
    4. obie są brzydkie :D Jeśli muszę wybierać stawiam na polską
    5. okładka z nowego wydania zachwyca, jest piękna :)
    6. i w tym wypadku wybieram polską okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Zagraniczna lepiej się prezentuje :)
      2.Filmowa :)
      3. Zagraniczna :)
      4.Polska ale żadna z nich mi się nie podoba.
      5.Trudny wybór nie dam głosu.
      6.Polska 8)
      Zapraszam do mnie na bloga kingomaniak.blogspot.com
      Buzka ;*

      Usuń
  2. 1. wydanie zagraniczne
    2 okładka filmowa
    3 wydanie polskie
    4 wydanie polskie
    5 z 2016
    6 wydanie polskie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Wydanie zagraniczne jest ładniejsze, ale przez to, że znam już połowę tej historii to mam sentyment to polskiej :)
    2) Ogólnie wolę okładki (nie) filmowe, tak jest też w tym przypadku.
    3) Zdecydowanie zagraniczna!
    4) Ta zagraniczna to okładka? O rany.. myślałam, że jakiś nieudany "fanart".
    5) Chyba bardziej podoba mi się nowe wydanie, ale to starsze nie jest złe :D
    6) Książki Rainbow mają swój urok dlatego też preferuję okładkę zagraniczną ;)

    Świetny pomysł z tymi bitwa mi! Lubię porównywać Polskie okładki do zagranicznych itd. Czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Zdecydowanie zagraniczne. Nasze niestety jest takie infantylne i wtórne
    2. W sumie żadna nie jest brzydka, ale filmowa ciut lepsza
    3. Zagraniczna
    4. Polska!
    5. Wznowienie z 2016
    7. Przewrotnie powiem ze brytyjska która sie tutaj nie pojawiła. Jest cudna 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuje porównanie następujących książek:
    Wersja Polska i Zagraniczna:
    Czasu żniw - Samanthy Shannon
    Bazaru złych snów - Stephena Kinga
    I porównanie okładek Nowszej i starszej : Dziewczyna,która pokochała Toma Gordona - Stephen King

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Zagraniczna śliczna! :3
    2. Z dwojga złego wolę zwykłą.
    3. Zagraniczna.
    4. I znów z dwojga złego lepsze polskie.
    5. Ta z 2016 ma w sobie to coś ;3
    6. Zdecydowanie zagraniczne, polskie jest okropne.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Zagraniczna ��
    2. Filmowa ��
    3. Kolorystyka w zagranicznej wygrywa !
    4. Żadna mi się nie podoba -.- ale jakbym musiała wybierać to Polska okładka :D
    5. Zdecydowanie wydanie z 2016 roku
    6. A Tu podobają mi się obie :D Ale lepsza chyba ta Polska ! :)

    A moja propozycja na kolejne książki to np. Pretty Little Liars ! Albo może porównanie różnych okładek polskich i zagranicznych jednego autora np. Sparksa czy Musso ;)


    Pozdrawiam, ksiazkoholiczka92

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Zagraniczna zdecydowanie! :)
    2. Jakoś mam sentyment do tej zwykłej jest bardziej greenowska :D
    3 wydanie zagraniczne
    4. Wydanie polskie
    5. Wydanie nowsze
    6. Obie są brzydkie ale polskie i tak lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obie są okej, ale jednak ZAGRANICZNA. Chętniej postawiłabym ją na półeczce. ;)
    2. ZWYKŁA. Po prostu bardziej mi się podoba. ;)
    3. ZAGRANICZNA, bezsprzecznie. Nasz też jest ładna, jednak przy tamtej...
    4. POLSKA. W sumie żadna mi się za bardzo nie podoba, ale nasza jeszcze może być - zagraniczna jest fuj fuj.
    5. 2016! *_*
    6. ZAGRANICZNA. Ci ludzie na naszej... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Polska jest ładna, ale zagraniczna tutaj wygrywa.
    2. Okładka zwykła.
    3. Wydanie polskie
    4. Wydanie polskie
    5. Z 2016 roku
    6. Zagraniczna

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.zagraniczna
    2.zwykła
    3.obie
    4.polskie
    5. 2016
    6 zagraniczne

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Zdecydowanie zagraniczna- mam słabość do okładek w takich pastelowych kolorach <3
    2.Filmowa- posiadam właśnie to wydanie i chyba po prostu się przyzwyczaiłam.
    3. Polskie- już w zapowiedziach ta okładka przyciągnęła mój wzrok- te kolory ^^
    4. Zdecydowanie polska.
    5. Obie ładne, ale wydanie z 2012 roku jest bardziej "żywe" i od razu przyciąga wzrok ;)
    6. Znając moją słabość do pasteli wybrałabym tę zagraniczną... ale to jednak polska przyciąga wzrok i sprawia wrażenie mocno optymistycznej ;)

    Bardzo podoba mi się pomysł na post- na pewno będę uczestniczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. zagraniczna
    2. zwykła
    3. zagraniczna
    4. polska
    5. 2016
    6. polska

    Pozdrawiam, nietylkooksiazkaach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalonebookcholiczki17 lutego 2016 19:38

    1. Zdecydowanie zagraniczne
    2. Na pewno nie okładka filmowa, nie cierpię jej
    3. Sama nie wiem, obydwie mi się podobają
    4. 100% polska wersja
    5. Ta z 2016
    6. Zagraniczna

    Ps. Świetny pomysł na tą serię :D jeszcze się z czymś takim nie spotkałam i cieszę dię, że wpadłaś na takie coś
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydanie zagraniczne "Zanim się pojawiłeś" jest totalnie niesamowite i przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. wydanie zagraniczne! <3
    2. filmowe
    3. zagraniczne :) (teraz uważam, że polska wersja jest paskudna!)
    4. chyba polskie wydanie...
    5. nie wiem, ale chyba stawiam na filmowe
    6. okładka polska jest piękna!

    Fajny pomysł z tą bitwą!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Wydanie zagraniczne.
    2.Okładka zwykła.
    3.Wydanie polskie.
    4.Wydanie polskie.
    5.Okładka z 2012 roku.
    6.Wydanie polskie.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. zadecydowanie zagraniczna, lubię okładki graficzne tego typu;
    2. szczerze mówiąc obydwie mi się średnio podobają, ale wybieram zwykłą;
    3. w wydaniu polskim podoba mi się kolorystyka i to, że zdjęcie zostało przerobione na grafikę. Natomiast wydanie zagraniczne ma bardzo fajną czcionkę. Ostatecznie wybieram polskie :)
    4. obydwie są brzydkie, ale z dwojga złego wybieram polską;
    5. mam tą książkę w wydaniu z 2012 roku i jest ładne, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się to nowe :)
    6. nie lubię okładek z ludźmi na nich, w takich ujęciach portretowych, gdzie większość okładki zajmuje twarz lub jak jest na pierwszym planie, dlatego zdecydowanie bardziej podoba mi się zagraniczna :)

    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na swoim blogu mam również podobny cykl :)
    1. Nie jestem pewna, która lepsza. Obie jakoś nie grzeszą pięknością :/
    2. Tutaj również nie mogę się zdecydować, ale tym razem dlatego, że oba wydania są cudne *.*
    3. Zagraniczna
    4. Obie moim zdaniem są beznadziejne :/
    5. Okładka z 2016♥
    6. Zagraniczna
    Pozdrawiam i czekam na więcej :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Ani jedna, ani druga
    2. Również obie nie są jakieś cudne
    3. Zdecydowanie polska!
    4. Jedna i druga okropna
    5. 2016
    6. Zagraniczna!

    My też coś takiego mamy na naszym blogu, jak coś, to zapraszam ;)


    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł, lubię porównywać okładki i (bardzo często) narzekać na te polskie :D

    1. Zagraniczna. Ale jeszcze bardziej podoba mi się taka czerwona z samym tytułem. Ładne liternictwo często mi w zupełności wystarcza ;)
    2. Filmowa
    3. Zagraniczna
    4. Obie są okropne, ale ta polska trochę lepiej wygląda.
    5. Z 2016
    6. Zagraniczna

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Wydanie zagraniczne pobija polskie na łeb i szyję :)
    2. Okładka filmowa
    3. Duże podobieństwo, ale wybieram opcję zagraniczną :)
    4. Wydanie polskie
    5. Nowsze wydanie z 2016 podoba mi się zdecydowanie bardziej.
    6. Tu stawiam na Polskę!
    Pozdrawiam i jestem ciekawa podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. wydanie zagraniczne
    2. okładka filmowa
    3. wydanie zagraniczne
    4. wydanie polskie
    5. wydanie z 2012 roku
    6. wydanie zagraniczne



    świetny pomysł z tą bitwą na okładki!

    OdpowiedzUsuń
  24. amerykanskie okładki podobają mi sie zdecydowanie bardziej szczególnie jeśli popatrzeć na linie serc, Polska to jakaś pomyłka.
    Swoją droga, ostatnio u siebie zrobiłam takie porównanie ;)
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Superaśny pomysł na posta! :D
    A więc:
    1. wydanie polskie
    2. okładka filmowa
    3. ciężki wybór xD zagraniczna jednak chyba bardziej mnie przekonuje :D
    4. polska
    5. z 2012
    6. polska :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post!
    1. Zagraniczna jest piękna!
    2. Baaardzo nie lubię okładek filmowych, więc polska.
    3. Zagraniczna, w polskiej posypała się kwestia kolorystyczna, chcieli przedobrzyć.
    4. Brzydkie, ale niech będzie polska.
    5. Zdecydowanie nowa, z 2016
    6. Oczywiście zagraniczna! Graficzna, z pomysłem, no i nienawidzę zdjęć na okładkach.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Zagraniczna-ze względu na kolorystykę.
    2.Zwykła. Green to mój ulubiony pisarz,a te okładki mają coś w sobie.
    3.Zagraniczna.
    4.Polska,zagraniczna jest okropna,naprawdę.
    5. Nie mam pojęcia,obie mają coś w sobie.
    6.Obie są ładne,ale jednak polska.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy pomysł na post, gratuluję kreatywności. :) Moje typy:
    1. Zagraniczna
    2. Filmowa
    3. Zagraniczna
    4. Polska
    5. Nowsza
    6. Polska

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł, chętnie wezmę udział :D
    1. zagraniczna
    2. zwykła
    3. zagraniczna
    4. polska
    5.polska
    6. zagraniczna (zdecydowanie ! Zagraniczne okładki książek Rainbow są fantastyczne :D )

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Zagraniczna.
    2. Okładka zwykła.
    3. Zagraniczna.
    4. okładka Polska
    5. Okładka z 2016.
    6. Zagraniczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Zagraniczna,
    2. Filmowa,
    3. Zagraniczna,
    4. Polska,
    5. 2016,
    6. Polska.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Zagraniczna
    2. Zwykła
    3. Zagraniczna
    4. Polska
    5. Z 2016
    6. Zagraniczna

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł! :)
    1. Wydanie zagraniczne:)
    2. Okładka filmowa
    3. Wydanie polskie
    4. Wydanie polskie
    5. Okładka z 2016
    6. Wydanie polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Bardziej podoba mi się okładka zagraniczna. Moim zdaniem ma w sobie to coś :)
    2. Jeżeli chodzi o GNW to wolę tę zwykłą okładkę :)
    3. Co do trzeciej książki to w sumie dużej różnicy nie ma pomiędzy okładkami, ale kolor okładki jednak wolę zagraniczny
    4. ,,Powód by oddychać", hm... Jednak bardziej do gustu przypada mi polska wersja :)
    5. ,,Wiek cudów'' - wydanie z 2016 roku
    6. Zdecydowanie polska :)

    PS. Świetna inicjatywa :D Na pewno będę brać w niej udział :)
    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Zagraniczna
    2. Zwykła
    3. Wyd. polskie
    4. -II-
    5. Wyd. z 2016
    6. Wydanie polskie :D

    Fajny pomysł!

    Pozdrawiam :*

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  36. 1)okładka polska mnie po prostu urzeka :)
    2)zwykła okła jakoś nie przypadła mi do gustu, ale filmowa jest świetna!
    3) są podobne ale zagraniczna podoba mie się bardziej
    4)wydanie polskie, wolę jaśniejsze okładki
    5)zdecydowanie ta nowa, cudna jest
    6)raczej zagraniczna, tak po prostu ;)
    Bardzo podoba mi się ten pomysł i czekam na kolejne posty. Proponuję powrównanie okładek jednej z części Harrego Pottera, a jest wersji jest bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Zagraniczna
    2.Zwykła
    3.Zagraniczna
    4.Polska
    5.Nowsza
    6.Polska :D

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.Zagraniczna
    2.Zwykła
    3.Zagraniczna
    4.Polska
    5.Nowsza
    6.Polska :D

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Polska
    2. Filmowa
    3. Zagraniczna
    4. Polska
    5. 2016
    6. Zagraniczna

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Zagraniczne
    2. Zwykłe
    3. Zagraniczne
    4. Polskie
    5. Okładka z 2016 r.
    6. Zagraniczne

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads