Styczniowe nowości ❤

Pierwsze zamówienie z tego roku planowałam pokazać Wam jako unboxing. Niestety druga paczka przyszła kilka dni później a ja nie mogłam się powstrzymać przed otworzeniem tej pierwszej.

Chciałam w końcu kupić te pozycje, na które już od dłuższego czasu mam ochotę, ale finalnie nigdy nie znajdują się w moim koszyku. Oczywiście, takich książek jest znacznie więcej. Nie mogę sobie jednak pozwolić na kupienie wszystkich na raz (a szkoda, gdybym mogła na pewno bym to zrobiła ;)).

Zamówienia zawsze robiłam w dyskoncie aros i bonito. Tym razem pokusiłam się o sprawdzenie innych księgarni internetowych i tak pierwsza paczka, przybyła do mnie z nieprzeczytane.pl a oto co się w niej kryło:


Pierwszą książką,która znalazła swoje miejsce w koszyku było Zaginięcie Remigiusza Mroza. Szukałam tej książki jeszcze tego samego dnia, gdy skończyłam Kasację, niestety stacjonarnie nigdzie nie była dostępna, a ja z ciężkim sercem zdołałam poczekać z jej zamówieniem trochę dłużej.


Idąc za ciosem, kolejna książka mojego nowego ulubionego autora. Zakochałam się w sposobie pisania Remigiusza Mroza! Jeśli jeszcze nie mieliście okazji czytać jego książek, koniecznie po nie sięgnijcie!


Złodziejka książek jest jedną z tych pozycji, które zawsze chciałam przeczytać, ale boję się. Pisałam już kiedyś, że nie znoszę historii, zraziłam się do niej po pierwsze przez nauczycieli, po drugie przez własną głupotę i wybranie tematu prezentacji maturalnej z nią związanej. Jednak bardzo bym chciała przeczytać Złodziejkę i mam nadzieję, że czasy, w których osadzona jest fabuła mi w tym nie przeszkodzą.


O moich podejściach do kupna Szczygła mogłabym książkę napisać. Nie potrafię wyjaśnić ani sobie, ani Wam dlaczego do tej pory nie znalazła się ona na mojej półce. Ale w końcu ją mam i cieszę się jak dziecko!


Drugie zamówienie zrobiłam na stronie księgarni świat książki. Trafiłam na bardzo fajne promocje, i tak:


W końcu dorwałam Ślepnąc od świateł. To dość świeża pozycja na mojej liście, ale baardzo wyczekiwana. Pierwszy raz zobaczyłam tę książką właśnie w świecie książki, w księgarni stacjonarnej, jednak nie mogłam sobie pozwolić na kupno jej, dlatego że wcześniej zaszalałam w empiku ;)


W tym wypadku sprawa wygląda jak przy Złodziejce książek i Szczygle. Obcą miałam w rękach tryliard razy, Dobrze zdaję sobie sprawę, że akcja nie rozgrywa się w obecnych czasach i stąd moja niepewność. 


Ostatnią książką dla mnie w tym zamówieniu jest Znikasz. Czytałam wiele opinii na jej temat, jedne lepsza, drugie nieco gorsze, Jest jednak coś w opisie tej książki, co przyciąga mnie niczym magnes. Nie mogłam się oprzeć ;)

Do zamówień dołączył się mój chłopak, wybrał sobie dwie książki, którymi są Diuna i Wiedźmin. Chrzest ognia.




A Wy zrobiliście już jakieś książkowe zakupy w styczniu? :) Pochwalcie się tym, co udało Wam się kupić. Dajcie też znać, czy czytaliście którąś z książek i jakie są Wasze wrażenia po lekturze! :) 


Komentarze

  1. O matko ile perełek! Cudowny zakup i szczerzę zazdroszczę tych wszystkich cudności! :)
    Ściskam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. "Szczygieł" - widziałam w bibliotece szkolnej i mam zamiar ją wypożyczyć na ferie, wydaje się całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe książki. Szczygieł to mi się marzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znikasz wydaje się ciekawą pozycją, z chęcią się za nią rozejrzę.


    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Remigiusza Mroza, "Szczygła" i "Złodziejkę książek" też już dawno miałam ochotę :P Z niecierpliwością będę czekać na recenzję! A o Sapkowskim nie wspominam... Moja miłość <3 :D

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jakoś do Wiedźmina nie mogę się przekonać, za to mój chłopak się zaczytuje. Dziś stwierdził, że w prezencie imieninowym podaruje mi kolejną część, "żebym miała, jak już w końcu zdecyduję się przeczytać"...

      Usuń
    2. No i ściskam również! :)

      Usuń
  6. Wow ile cudownych książek *.* Właściwie, to mógłbym przygarnąć każdą z nich (no, może za wyjątkiem Znikasz). Najbardziej jednak zazdroszczę Szczygła i Ślepnąc od świateł ;)

    Pozdrawiam :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z panem Mrozem zapoznałam się stosunkowo niedawno, ponieważ Kasację skończyłam w niedzielę :D Mam w planach Zaginięcie jak i inne jego powieści:)
    Moim grudniowym zakupem (czytaj sama byłam dla siebie Mikołajem) była również Złodziejka książek, której nie czytałam, ale to jest już tylko do nadrobienia.
    Czytałam Obcą, ja tam lubię motyw podróży w czasie, więc powieść mi się podobała. Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie motyw podróży w czasie mnie przekonał do kupna Obcej. Mam nadzieję, że nie zostanę zasypana nudnymi faktami historycznymi, a faktycznie ciekawym obrazem siedemnastowiecznej Szkocji :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Ja mam w najbliższych planach lektury Remigiusza Mroza "Kasację oraz "Zaginięcie". Jeżeli tylko styl autora mi podpasuje, zabiorę się także do jego pozostałych serii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam już obie te książki i jestem zakochana <3 Mam nadzieję, że i Tobie się spodobają :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jestem pewna, że "Złodziejka..." Cię nie zawiedzie, zaufaj ;). Piękna, piękna książka. Jedna z najlepszych jakie przeczytałam w ostatnim roku!
    Co do reszty nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ żadnej nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy zrobiłaś. W szczególności zazdroszczę Mroza i "Szczygła". Polecam "Złodziejkę książek" i "Obcą" :)
    Do mnie niedawno przyszła paczucha z Arosa i wkrótce - prawdopodobnie jutro pojawi się stosik, na który serdecznie zapraszam ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads