Podsumowanie - luty 2016


Luty okazał się dla mnie bardzo dobrym miesiącem, chociaż od początku się na to nie zanosiło. Jestem zadowolona z wyników, był to krótki miesiąc, miałam sporo na głowie a mimo to udało mi się przeczytać więcej niż w styczniu.

Luty zaczęłam od Szczygła, którego bardzo szybko odłożyłam na półkę. Nie chcę mówić, że jest zły - bo nie jest i z pewnością nie jest nudny, po prostu nie był to nasz czas. Kiedyś wrócę do tej historii.

Zachęcona pozytywnymi opiniami, sięgnęłam po Drżenie, które okazało się kolejnym złym wyborem. Tym razem nie mogłam znieść naiwności tej historii. Ostatnio okropnie irytuje mnie fakt, że autorzy książek dla młodzieży pomijają rolę rodzica i zostawiają, dla przykładu - nastoletnią dziewczynę, samopas. A ta kretynka - przepraszam, ale Drżenie wzbudziło we mnie wiele negatywnych emocji - wpuszcza do swojego domu faceta, który notabene jest JEJ WILKIEM. Mało tego, pozwala mu leżeć z nią łóżku, przebiera się przy nim i w żadnym stopniu nie zgarsza ją fakt, iż tenże chłopak, pod postacią wilka już nie raz podglądał ją przez okno. NO BŁAGAM! Więcej nie wytrzymałam...



1. Pierwszą książką, którą przeczytałam w całości było aż do DNA Renaty Chaczko, a moje zdanie na jej temat możecie przeczytać TUTAJ.
2. Z wielką ochotę sięgnęłam po Awarię małżeńską Magdaleny Witkiewicz oraz Nataszy Sochy. Miałam przeczucie, że to będzie coś dobrego i w ogóle się nie pomyliłam. Sprawdźcie TUTAJ.
3. Postanowiłam kontynuować serię Kontury serca i tak sięgnęłam po Tak Krucho Tammary Webber, która moim zdaniem okazała się lepsza niż jej poprzedniczka. Więcej przeczytacie TU.

4. Zmieniłam klimat i sięgnęłam po mrożący krew w żyłach kryminał -  Dzieci gniewu Paula Grossmana. Warto zainteresować się tą książką. Zapraszam do RECENZJI.
5. W lutym miałam niewątpliwą przyjemność sięgnąć po książkę pani Sylwi Trojanowskiej - Szkoła latania. Jestem zakochana w tej powieści. Musicie przeczytać RECENZJĘ i koniecznie sięgnąć po książkę :)

6. W krainie kolibrów TUTAJ
7. W krainie srebrnej rzeki TUTAJ 
8. W krainie wodospadów TUTAJ Moich zachwytów nad tymi pozycjami mogłoby nie być końca, ale nie chcę się powtarzać. Jeśli macie ochotę zerknijcie na recenzje. Cała Saga argentyńska jest cudowna i zachęcam do zapoznania się z nią.


Podsumowując:
Przeczytałam 8 książek w lutym, łącznie 15/52 książki w 2016 roku.
Dało mi to 3 297 stron.
Do mojej biblioteczki przybyło 15 nowych książek, o których możecie poczytać w tym poście.
Do wyzwania Czytam opasłe tomiska zgłosiłam 3 książki.
W ramach wyzwania Czytam young adult przeczytałam dwie książki.

Dodatkowo:
-> Nadal nie mogę wyjść z podziwu nad prędkością rozwoju mojego Instagramowego konta. W zeszłym miesiącu cieszyłam się z 2821 obserwatorów. W tej chwili ta liczba wynosi aż 3430!
-> Na blogu wciąż trwa konkurs, w którym do wygrania jest wybrana przez zwycięzce książka plus mała niespodzianka ode mnie, jeśli jeszcze nie wzięliście udziału - koniecznie sprawdźcie.
-> Powstała nowa seria, Bitwa na okładki, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem i jestem wdzięczna, że tak licznie bierzecie udział w zabawie! Dziękuję <3
-> Trochę więcej działo się na snapchacie (mawreads), chociaż ostatnio znów go zaniedbałam. Nie widzę jednak sensu plecenia głupot i pokazywania mało ciekawych rzeczy. Możecie być pewni, że jeśli wydarzy się coś godnego uwagi to się tam pojawię.
-> Udało mi się nagrać i zmontować mój pierwszy filmik. Jest to Bookshelf tour. Nie spodziewałam się tak wielu pozytywnych opinii i dziękuję Wam za nie. Jeśli jeszcze nie widzieliście mojej biblioteczki, zapraszam do obejrzenia filmiku :)

Komentarze

  1. Twoje zdjęcie są przegenialne. :D Więc naprawdę nie dziwię się, że Twoje instagramwoe konto się tak szybko rozwija. ;3 Gratuluję świetnego wyniku zarówno instagramowego, jak i książkowego i życzę zaczytanego marca. :D A teraz idę nadrabiać book shelf tour. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego marca! :)
    Jejku! Jakie robisz piękne zdjęcia *o*
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i dziękuję :D :* Mam nadzieję, że uda mi się powtórzyć ten wynik w marcu :)

      Usuń
  3. Twój wynik również jest bardzo imponujący ;) "Szkoła latania" czeka u mnie na półce na swój czas ;)
    Życzę zaczytanego marca zatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 książek to bardzo dobry wynik! :) Gratuluję! A ilość obserwatorów na Instagramie w ogóle mnie nie dziwi, bo masz naprawdę świetne zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że masz tak dużo obserwatorów na ig, bo jest on naprawdę śliczny! Gratuluję zarówno tych ośmiu przeczytanych tytułów, jak i książkowych zakupów. :)
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i super wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miesiąc! Oby następny był lepszy :)
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia. Mają swój urok i niepowtarzalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skutecznie zachęciłaś mnie do sięgnięcia po "Awarię małżeńską" ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeejku, śliczne zdjęcia <3 I gratulacje rozwoju instagramowego konta! Założyłam sobie sama w poprzednim miesiącu swoje... i w sumie, chyba trochę mi się znudziło ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja nie wyobrażam sobie już życia bez Instagrama! Uwielbiam robić zdjęcia książkom i całą społeczność instagramową :) Może jeszcze kiedyś się przekonasz :)

      Usuń
  11. Super książki udało ci się dorwać, poza tym świetne bamboszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej! Brawo! Jestem pod wielkim wrażeniem! I zastanawiam się skąd Ty bierzesz na wszystko czas? Ale życzę dalszych sukcesów!
    Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wyniku! ;) I muszę przyznać, że masz świetne zdjęcia w postach :D i śliczny nagłówek na blogu:)

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wynik! Wiele ciekawych książek przeczytałaś w tym miesiącu :) Powodzenia w marcu! :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wynik! :D
    Powodzenia w marcu ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads