Nowości w biblioteczce luty ❤


Moja biblioteczka w tym miesiącu została bardzo hojnie obdarowana. Jej półki uginają się pod ciężarem książek, nie ma już miejsca na nowe a ona wciąż nie ma dość :) Chyba mamy ze sobą coś wspólnego, bo i mnie ciągle mało. W lutym pojawiło się u mnie piętnaście nowych pozycji. To  był udany miesiąc!


Jako pierwsze dotarło do mnie zamówienie z aros.pl. Kupiłam sobie sześć książek, niektóre chodziły mi po głowie już do jakiegoś czasu, a inne były świeżą zachcianką. Jeśli pamiętacie Chcę przeczytać TOP 6 ze stycznia, to możecie zauważyć, iż 3 z nich znalazły się właśnie w tym zestawieniu, 

1. Awaria małżeńska - Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz
Książka okazała się świetna! Spędziłam przy niej bardzo miło czas, uśmiałam się do łez. Będę ją polecać każdej kobiecie. Kilka słów na jej temat znajdziecie TUTAJ
2. Aż do DNA - Renata Chaczko
Byłam bardzo ciekawa tej pozycji. Chwyciłam za nią niemal od razu przez co moje rozczarowanie było dużo większe. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej - zapraszam TU.
3. Diabli nadali - Olga Rudnicka
Ta przyjemność jeszcze przede mną :) Wiele dobrego słyszałam o twórczości autorki. Cieszę się, że ta pozycja znajduje się na mojej półce.
4. Przewieszenie - Remigiusz Mróz
Czy ja muszę jakkolwiek komentować ten wybór? Nie sięgnęłam jeszcze po kontynuację serii o komisarzu Forście z jednego powodu... Nadal nie mogę przeboleć tego, co wydarzyło się na końcu Ekspozycji. Jestem ciekawa dalszych poczynań Forsta a jednocześnie boję się kolejnego ciosu, wymierzonego przez pana Mroza w kierunku czytelników.
5. Linia serc - Rainbow Rowell
Linia serc czekana swoją kolej równie cierpliwie jak dwie poprzednie pozycje. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że będzie kolejną lekturą po jaką sięgnę.
6. Tak krucho - Tammara Webber 
Wybrałam tę książkę, bo wypadało kontynuować rozpoczętą serię. Nie byłam do niej przekonana, jednak ostatecznie cieszę się, że znalazła się w moich rękach. Więcej o niej dowiecie się TUTAJ.

7. Dzieci gniewu - Paul Grossman
W lutym, dzięki uprzejmości wydawnictwa Sine Qua Non, dotarła do mnie również ta wstrząsająca książka. Jestem pod ogromnym wrażeniem charakterów, jakie stworzył autor i do dziś krzywo patrzę na każdą kiełbasę ;) Jeśli macie ochotę przeczytać nieco więcej na jej temat zapraszam TUTAJ.

8. Igrzyska śmierci - Suzanne Collins
Tak, tak dobrze widzicie. W końcu zdecydowałam się na kupno Igrzysk śmierci! Wybrałam egzemplarz używany, jest jednak w dobrym stanie co bardzo mnie cieszy. Nie dotarłam jeszcze do momentu w moim życiu, kiedy jestem gotowa na lekturę tej książki, ale jestem pewna, że ten czas w końcu nastanie ;)

9. Szkoła latania - Sylwia Trojanowska
Za Szkołę latania jeszcze raz dziękuję autorce oraz wydawnictwu Videograf.  Jestem zauroczona tą powieścią. Nie mogłam oderwać się od jej lektury. Spędziłam z bohaterami książki kilka wspaniałych godzin. Po więcej zapraszam TUTAJ.

10. W krainie kolibrów - Sofia Caspari
Recenzja TUTAJ
11. W krainie srebrnej rzeki - Sofia Caspari
Recenzja TUTAJ
12. W krainie wodospadów - Sofia Caspari
Całą Serię argentyńską otrzymałam od wydawnictwa Otwartego. Jestem niewypowiedzenie wdzięczna za wysłanie mnie w podróż po dziewiętnastowiecznej Argentynie. Uwielbiam te książki. Są niesamowicie prawdziwe, bohaterowie zostają w sercu na bardzo długo, a klimat w jakim prowadzona jest fabuła chwyta za serce. Tego nie da się opowiedzieć, trzeba przeżyć na własnej skórze.

13. Kamerdyner - Wil Haygood
Nigdy nie planowałam kupna tej książki, była dokładana do Zanim się pojawiłeś, więc chcąc nie chcąc znalazłam się w jej posiadaniu.
14. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
Jestem dumna z tego zakupu. Jak wiecie, bądź nie wiecie, Zanim się pojawiłeś jest obecnie nie do kupienia. Jej cena na allegro to około 60zł. Kiedy znalazłam na allegro aukcję, na której ktoś wystawił te trzy książki za 20zł, nie myślałam ani chwili. Czekam na moment, kiedy będę mogła zapoznać się z kolejną książką autorki, cieszę się, że Zanim się pojawiłeś czeka już u mnie na swoją kolej.
15. Niech w końcu coś się wydarzy - Trixi von Bülow
To ta druga, wspomniana wyżej książka, znajdująca się w zestawie z Zanim się pojawiłeś. Nie słyszałam o niej nigdy wcześniej ale z przyjemnością kiedyś po nią sięgnę :)

Tak prezentuje się moja piętnastka. Sama sobie powtarzam, żeby ograniczyć kupowanie książek, bo tych nieprzeczytanych mam naprawdę sporo. Mam nadzieję, że przynajmniej w marcu uda mi się wytrwać w postanowieniu ;)
Jakie są Wasze zdobycze książkowe z lutego? Jesteście zadowoleni z nowości, które pojawiły się na Waszych półkach? :)

Komentarze

  1. Teraz masz bardzo dużo książek do czytania. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dużo, dlatego muszę ograniczyć zakupy książkowe w najbliższym czasie :D

      Usuń
  2. Wow, ja w tym miesiącu wzbogaciłam się tylko o trzy pozycje i jedną z nich jest właśnie "Linia Serc", czekam na jej recenzje, ponieważ dużo o niej słyszałam jednak przed nią piętrzą się stosy innych pozycji, które czekają aż po nie sięgnę :)
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żeby recenzja Linii Serc pojawiła się już w przyszłym tygodniu, ale nie wiem czy znajdę czas na czytanie... Wykładowcy wymyślają co raz to lepsze prace zaliczeniowe. Przez zwolnienie z zajęć tańca ( tak, mam TANIEC na studiach...) muszę pisać pracę o tańcach ludowych :D Jak to student może poszerzyć wiedzę w każdej dziedzinie... :D

      Usuń
  3. Świetne zdobycze, szczególnie zazdroszczę zanim sie pojawiłeś :)
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim się pojawiłeś mi się udało, jak nic :D

      Usuń
  4. Dużo cudowności! <3 Saga Argentyńska, "Dzieci Gniewu", "Szkoła latania" i "Przewieszenie" mam, kocham totalnie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham wymienione przez Ciebie książki :D Wykluczam jedynie Przewieszenie, bo jeszcze nie czytałam. Jednak z doświadczenia wiem, że pokocham książkę i autora jeszcze bardziej. :)

      Usuń
  5. Jeju, jak książki Caspari są pięknie wydane! Nie miałam pojęcia, że poszczególne okładki łączą się w całość i to nie grzbietami a frontem *.* Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, robią wrażenie już pojedynczo a gdy się je połączy miażdżą system! :)

      Usuń
  6. Niezły stosik :) Najbardziej zainteresowały mnie "Dzieci gniewu". Od dawna mam ochotę na tę książkę, dlatego mam nadzieję, że niedługo uda mi się za nią zabrać ;) A za Igrzyska śmierci zabieraj się jak najprędzej - z pewnością nie pożałujesz :D
    PS. Idziesz jak burza! Ile razy nie wejdę na Twojego bloga, tyle razy obserwatorów jest coraz więcej. Jeszcze niedawno było ich tylko 50-sięciu. W dodatku nawiązałaś kilka współprac z wydawnictwami. Po prostu WOW :D Gratuluję i życzę jeszcze większej ilości fanów :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dzieci gniewu" są świetne! Warto się za nią rozejrzeć ;) Co do Igrzysk trochę się obawiam rozczarowania, ale na pewno dam im szansę :)
      Sama nie do końca w to wierzę :) Pamiętam jak pisałam post z podsumowaniem roku i tam cieszyłam się z 54 obserwatorów i trochę ponad 5-ciu tysięcy wyświetleń... Nie sądziłam też, że tak szybko uda mi się nawiązać jakiekolwiek współprace, to przekracza moje najśmielsze marzenia - a przecież minęły tylko dwa miesiące!
      Dziękuję i mam nadzieję, że to grono stopniowo będzie się powiększało :)

      Usuń
  7. Igrzyska śmierci!! <3
    Super stos! :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile perełek :) Ja postanowiłam w lutym nie kupować nic i udało mi się wytrwać w tym postanowieniu z czego jestem bardzo zadowolona! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka! Ciekawa jestem kiedy dasz radę to przeczytać, przecież to maaasa książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osiem z nich już przeczytane :) Myślę, że wyrobię się z tym w przyszłym miesiącu :D

      Usuń
  10. Oh co za skarby, chętnie bym podkradła kilka pozycji :)
    Alex pozdrawia :)
    zksiazkawfotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Igrzyska śmierci i zanim się pojawiłes to absolutne must read. Jednak dobra radośnie czytaj drugiej pozycji w miejscu publicznym, bo wezmą Cie za niepoczytalna. Hektolitry łez gwarantowane. Zazdroszczę, że masz to dopiero przed sobą :)

    Httl://www.zaczytana-karola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje takich perełek! Aż normalnie zazdrość ze mnie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś z tą liczbą! U mnie było może 8 sztuk, a i tak uważam, że to sporo. Caspari chcę przeczytać, "Przewieszenie" też już mam, a "Diabli nadali" polecam w pierwszej kolejności :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, trochę mnie poniosło :D Dlatego muszę przystopować trochę z zakupami... to takie trudne, kiedy tak wiele dobrych książek pojawia się w księgarniach. :)

      Usuń
  14. Ile cudowności *.* Mam w planach "W krainie kolibrów". Mam nadzieję, że ta powieść mnie nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oprócz "Igrzysk śmierci nie znam żadnej z tych książek, ale baaaardzo chciałabym się zapoznać z twórczością pana Mroza.
    Ja w tym miesiącu UWAGAAA! Nie kupiłam żadnej książki!!! Jestem z siebie dumna, ponieważ na półkach mam ponad 30 nieprzeczytanych książek :O
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://otaczyta.blogspot.com/2016/02/one-direction-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  16. "Zanim się pojawiłeś" - zazdroszczę, że to dorwałaś. Świetna książka. :) "Dzieci gniewu" czytałam, mocna i poruszająca. "Igrzyska śmierci" są całkiem ciekawe, książka jest lepsza od filmu. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads