[1] Wrap up, czyli co udało mi się przeczytać w Listopadzie

Miniony miesiąc był dla mnie jednym z bardziej "napiętych". Przez trzy weekendy z rzędu jeździłam do szkoły. W planach czytelniczych na listopad znalazły się tylko 4 książki, choć i tak nie byłam pewna czy czas pozwoli mi je przeczytać. Ostatecznie skończyło się na tym, że udało mi się na 7 książkach oraz  opowiadaniach. Jestem zadowolona z wyniku, zwłaszcza, że ostatnią książkę skończyłam wczoraj.




1. "Korona w mroku" Sarah J.Maas - ten tom okazał się jeszcze lepszy od "Szklanego Tronu". Więcej możecie przeczytać [TU].

2."Dziennik nimfomanki" Valerie Tasso - zaskoczył mnie pozytywnie, sądząc po tytule spodziewałam się odrobinę innej treści. Naisałam trochę o tej książce [TU].

3. "Opposition" Jennifer L. Armentrout - mogę powiedzieć jedynie tyle, iż żałuję, że to już koniec. Na pewno sięgnę po "Oblivion" jak tylko zostanie wydana.

4. "Playlist for the dead" Michelle Flakoff - uważam, że jest to książka warta przeczytania. Cieszę się, że zdecydowałam się po nią sięgnąć. Więcej na jej temat znajdziecie [TU].

5."Amelia" Katarzyna Michalak - przepadam za lekkimi obyczajówkami dlatego też ta lektura przypadła mi do gustu. Pisałam na jej temat [TU].

6. "Ostatnie dni Królika" Anna McPartlin - dawno nie spotkałam się z czymś tak cudownym. Ta książka budzi nieskończenie wiele emocji. Jest niesamowita. Zapraszam do przeczytania recenzji [TU].

7. "After. Płomień pod moją skórą" Anna Todd - jeszcze nie wiem co powiedzieć. "After" skończyłam wczoraj i chyba jeszcze wystarczająco nie ochłonęłam... Planuję jutro wrzucić post z recenzją tej książki, więc bądźcie czujni. ;)

Dodatkowo 4 cudowne opowiadania z książki "Podaruj mi miłość". Dawkuję sobie przyjemność płynącą z jej lektury. Chciałabym, żeby udało mi się rozłożyć to tak, aby ostatnie z opowiadań przeczytać tuż przed Wigilią.



Jak wygląda Wasze czytelnicze podsumowanie listopada? Jesteście zadowoleni z ilości książek jakie przeczytaliście? Pochwalcie się co przewinęło się przez Wasze łapki w komentarzach! :)

Komentarze

  1. Mi w listopadzie udało się przeczytać 5 książek z czego jestem zadowolona. Ale nie ukrywam, że chciałabym wykorzystać w grudniu przerwę świąteczną aby tych książek było jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się przeczytać 5 książek i jednej wysłuchać.. Co i tak chyba daje mi niezły wynik jeśli wezmę pod uwagę, że w tym miesiącu miałam niemoc czytelniczą i ciężko było mi się skupić na czytaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads