E-BOOK: Do wszystkich chłopców, których kochałam - Jenny Han




Oh, jaką ja miałam ochotę na tę książkę. Już kilka lat temu, kiedy pokazała się u nas po raz pierwszy, a ostatnio przez przeuroczy film Netflixa :) W końcu lektura Do wszystkich chłopców, których kochałam jest za mną – pokochałam tak samo jak film! 

Po prostu musicie poznać tę historię. To lekka młodzieżówka, która rozgrzewa serca. Idealna dla młodszych i starszych, w końcu nigdy nie jest za późno na młodzieżowe obyczajówki! Ebook Do wszystkich chłopców, których kochałam w promocyjnej cenie dostępny na virtualo.pl 

Pisałyście kiedyś listy miłosne? Lara Jean pisała i ukrywała je przed światem, a przede wszystkim przed ich adresatami, w pudełku na kapelusze. Listów było pięć, jak pięciu chłopców, których pokochała w swoim dotychczasowym życiu. Pewnego dnia listy docierają do adresatów – kto je wysłał i jak Lara poradzi sobie w takiej sytuacji? 

Główna bohaterka zaczyna klasę maturalną, jest szarą myszką, wolny czas spędza z siostrami i jedyną przyjaciółką. To grzeczna, poukładana, dziewczyna. Listy nie będą jej jedynym zmartwieniem. Nowy rok to czas rozstania z siostrą, która wyjeżdża na studia, ostatni moment na to, by zaangażować się w dodatkowe zajęcia... Sytuacja w której się znalazła z pewnością jej nie pomoże! Mam zastrzeżenia co do charakterystyki Lary Jean, a właściwie to większości kreacji bohaterek książek młodzieżowych. Czy naprawdę tak zachowują się i żyją współczesne 17/18-latki? Prawdopodobnie się czepiam, ale odnoszę wrażenie, że postacie damskie są na siłę ugrzeczniane(?) i kreowane na znacznie młodsze. Nie wpływa to na mój odbiór książki - to tylko luźne przemyślenie, które nie daje mi spokoju. 

Muszę poruszyć temat filmu - to dzięki niemu zdecydowałam się na przeczytanie książki. Tak, nie zachowałam prawidłowej kolejności! Zakochałam się w filmie i w filmowym Peterze <3 Niemniej jednak jestem zdania, że to książka wypadła lepiej. Scenariusz filmu i powieść nie różnią się znacząco, aktorzy grający główne role zostali świetnie dobrani, obrazki są miłe dla oka, jednak to książka daje nam więcej. Więcej emocji, więcej treści, znacznie większą głębię w budowaniu relacji. Książka była dla mnie dopełnieniem filmu. Czytając, czułam, że wszystko składa się w całość, że pasuje, że jest udane. O to chyba chodzi w adaptacjach.

Do wszystkich chłopców, których kochałam jest przeurocze, absolutnie dziewczęce i delikatne. Książka nadzwyczaj lekka, czyta się ją na raz, napisana bardzo prostym językiem książka. Jest przyjemnie relaksująca. Historia Lary Jean może i jest nieco - ale na tyle, na ile może być nieprawdopodobna powieść dla młodzieży. Słodkości dodaje jej główna bohaterka, niewinna, grzeczna, urocza. Aż chciałoby się podsumować całość tekstem z Atomówek: cukier, słodkości i różne śliczności! Niech Was to nie przestraszy, nie jest ani trochę mdło! 

Myślę, że niewiele jest osób, które jeszcze nie przeczytały Do wszystkich chłopców, których kochałam, ale jeśli znajdujecie się w tej grupie, to mam nadzieję, że skusicie się na lekturę. Jestem w 100% przekonana, że książka spodoba się każdej nastolatce i rozgrzeje serduszka starszych czytelniczek :) Na młodzieżówki nigdy nie jest za późno. Tę książkę przeogromnie Wam polecam! Pokochałam historię Lary Jeam, czekam na kolejne części i żałuję, że kiedy byłam nastolatką nie trafiałam na takie książki! 

Ebook Do wszystkich chłopców, których kochałam znajdzie w fajnej cenie na virtualo.pl. Możecie też przejrzeć inne powieści młodzieżowe, może znadjdziecie coś dla siebie? :) Zajrzyjcie też jutro na czarnopiątkowe promocje! :D

M.



Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads