Bookshelf tour | książki kobiece


Przygotowując ten wpis zdałam sobie sprawę jak wielu książek, które przeczytałam nie pamiętam. To przerażające. Zdarza Wam się zapomnieć o czym była dana książka, ale wiedzieć, czy Wam się podobała, czy nie? :)

Tym razem pokazuję Wam powieści kobiece/obyczajowe, które zgromadziłam. Zapraszam do przejrzenia moich półek!

_________________________________________________________________
2. Książki kobiece/obyczajowe
3. Kryminały/thrillery/horrory/political fiction
4. Literatura współczesna/piękna/obyczajowa
5. Książki fantasy
6. Poradniki/biografie/albumy/książki filozoficzne
7. Fantastyka młodzieżowa
8. Literatura młodzieżowa
9. Książki kucharskie 
__________________________________________________________________



39. Idealny rok - Charoltte Lucas

Bardzo przyjemna książka. Akcja rozgrywa się w moim ukochanym Hamburgu, więc tym bardziej mi się podobała :) Idealna na okres między Świętami a Nowym Rokiem.

40. Zakochaj się, Julio - Natalia Sońska

Za tę książkę jeszcze się nie zabrałam, to jedna z czterech powieści Świątecznych Czwartej Strony z zeszłego roku.

41. Mieć wszystko - Maeve Harran

Świetna książka dla kobiet. Motywująca i dająca nadzieję.

42. Hot Mess - Lucy Vine

Rewelacyjna, przezabawna i podnosząca na duchu. W klimacie Bridget Jones. Świetnie bawiłam się przy lekturze.

43. Obca w świecie singli - Krystyna Mirek

Po 30 stronach tej książki wiedziałam jak potoczą się losy bohaterów i jak zakończy się historia, ale mimo wszystko czytałam z ogromną przyjemnością. To baaaardzo lekka i ciepła powieść. 


44. Może kiedyś, może innym razem - Joanna Gawrych - Skrzypczak
45. Cała przyjemność po mojej stronie - Natalia Sońska

Obie książki jeszcze przede mną, szczerze mówiąc nawet nie czytałam opisów inie mam pojęcia czego się po nich spodziewać.

46. A gdyby tak - Sylwia Trojanowska

Lubię Sylwię Trojanowską, ale ta powieść to jakiś dramat... książka z tych słabszych, wymuszonych, trochę przerysowanych i zwyczajnie nudnych. Szkoda.

47. Cała w fiołkach - Agnieszka Olejnik
48. Ławeczka pod bzem - Agnieszka Olejnik
49. Huśtawka - Agnieszka Lis
50. Wieczór taki jak ten - Gabriela Gargaś
51. Zamarznięte serca - Karolina Wilczyńska
52. Dotyk słońca - Karolina Wilczyńska
53. W obłokach marzeń - Izabela Karasińska
54. Ja chyba zwariuję - Agata Przybyłek
55. Cztery płatki śniegu - Joanna Szarańska

Jeszcze trochę książek w kolejce do przeczytania :)

56. Francuski piesek - Marta Obuch

Mało czytam komedii kryminalnych, ale ta była naprawdę zabawna! :) Pełna niedomówień i wynikających z nich zabawnych sytuacji.

57. Motyl - Lisa Genova

Czytałam te książką dobry kawał czasu temu i pamiętam, że wywarła na mnie ogromne wrażenie. To książka o kobiecie zmagającej się z początkami alzheimera. Niezwykle poruszająca.

58. Pracownia dobrych myśli - Magdalena Witkiewicz
59. Awaria małżeńska - Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz
60. Ósmy cud świata - Magdalena Witkiewicz
61. Po prostu bądź - Magdalena Witkiewicz

Lubię styl Magdaleny Witkiewicz. Jest taki... swojski :) Bardzo luźny i lekki. Moją ulubioną książką z tych, które mam na półce jest zdecydowanie Pracownia Dobrych Myśli. To chyba najbardziej ciepła historia jaką miałam okazję czytać… a zaraz obok Pudełko z marzeniami w duecie z Alkiem Rogozińskim :) Poza tym absolutnie rewelacyjna i przezabawna Awaria małżeńska… musicie to przeczytać!

62. Dziewczyna z warkoczami - Anna H. Niemczynow

Bardzo słodka, dziewczęca i radosna powieść. Sprawdzi się super jako lekkie i niezobowiązujące czytadełko.


63. Aż do śmierci - Jennifer L. Armentrout

Połączenie kryminału, romansu i erotyka w jednym... nie podeszło mi. I chociaż lubię autorkę, w takim wydaniu zupełnie mi nie podeszła. Bardzo przewidywalna.

64. Pięćdziesiąt twarzy Greya - E.L. James
65. Ciemniejsza strona Greya - E.L. James
66. Nowe oblicze Greya - E.L. James
67. Grey - E.L. James

Greya chyba nikomu nie muszę przedstawiać? Przeczytałam wszystkie cztery i mimo że nie jest to nic wybitnego, to kiedy czytałam, a czytałam dobrych 6 lat temu, to podobało mi się… Tłumaczyć się nie będę! :D Natomiast historia z perspektywy Greya odebrałam już zupełnie inaczej. Była straszna.

68. Suknia - Sophie
69. Uczucia zaklęte w kamieniu - Karolina Wilczyńska
70. Szalona – Chloe Esposito
71. Oh, Elvis – Marika Krajniewska
72. W promieniach szczęścia – Agata Przybyłek

Kolejna porcja książek do przeczytania. Zaczęłam już Szaloną, ale strasznie szybko się zniechęciłam. Bardzo wulgarna i zgorzkniała bohaterka skutecznie mnie odstraszyła. Będę jeszcze próbować, mam nadzieje, że okaże się, że nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto, bo liczyłam na tę książkę.






73. Bezmyślna - S.C. Stephens
74. Swobodna - S.C. Stephens

Miałam ochotę na te książki od baaardzo długiego czasu. Od kiedy je mam stoją i czekają aż się na nimi zlituję…

75. Ostatnie dni Królika - Anna McPartlin
76. Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu - Anna McPartlin

Ostatnie dni Królika to jedna z książek mojego życia. Niesamowity opis choroby i emocji towarzyszących chorej i jej rodzinie. Ta książka wyciska łzy, ale też bawi. Zostaje w sercu i w głowie na bardzo długo. Uwielbiam! Warto ją poznać. Gdzień tak w szczęśliwym miejscu również porusza ciężki temat i jest równie dobra. Po prostu sprawdźcie Annę McPartlin.

77. Samulka - Kinga Facon

Nie zdarza mi się zasypiać przy książkach, ale ta wynudziła mnie do tego stopnia, że zasnęłam… A najgorsze jest to, że nie mogę się jej pozbyć! :P

78. Ogród małych kroków - Abbi Waxman

Bardzo fajna, bardzo pozytywna, pełna ogrodowych smaczków. Idealna na wiosnę.

79. Coś niebieskiego - Emily Giffin
80. Ten jedyny - Emily Giffin
81. Sto dni po ślubie - Emily Giffin

Lubię Emily Giffin. Dawno nie sięgałam po nic nowego, ale książki które przeczytałam wspominam ciepło. Brakuje tu mojej ulubionej – Pewnego dnia. Polecam się zapoznać, jeśli jeszcze nie mieliście okazji.

82. Francuskie lato – Catherine Isaac

Książka reklamowana jako powieść w duchu Jojo Moyes. Uważam, że Moyes nie ma sobie równych, ale ten tytuł ma szansę spodobać się fankom autorki :) Bardo fajna książka, ciepła, zabawna idealna na lato!

83. Razem będzie lepiej - Jojo Moyes
84. Kiedy odszedłeś - Jojo Moyes
85. Moje serce w dwóch światach - Jojo Moyes
86. Dziewczyna, którą kochałeś - Jojo Moyes
87. Ostatni list od kochanka - Jojo Moyes
88. We wspólnym rytmie - Jojo Moyes

Moyes ma niezwykły talent do opowiadania historii. Jej książki zawsze są pełne ciepła, niewymuszonej mądrości i realizmu. Tu nie trzeba pisać więcej...

89. Nigdy nie zapomnę - Kerry Lonsdale

Wciągająca i ciekawa historia, chociaż trochę przewidywalna ;) Mimo wszystko warto przeczytać.

90. Podarunek - Danielle Steel

Broniłam się przed książkami Steel bardzo długo, aż trafiłam na Podarunek i przeczytałam go w jeden wieczór – teraz zupełnie nie pamiętam tej książki, ale wiem, że zaraz po lekturze bardzo mi się podobała.

91. Obietnica Łucji - Dorota Gąsiorowska

Ta książka stoi u mnie kilka ładnych lat a ja wciąć jej nie przeczytałam...

92. Czas pokaże - Anna Ficner - Ogonowska
93. Alibi na szczęście - Anna Ficner - Ogonowska
94. Krok do szczęścia - Anna Ficner – Ogonowska
95. Zgoda na szczęście - Anna Ficner - Ogonowska
96. Szczęście w Cichą Noc - Anna Ficner – Ogonowska

Anna Ficner-Ogonowska była pierwszą polską autorką książek obyczajowych po którą sięgnąłem. Dobrze wspominam serię Alibi na szczęście, ale Czas pokaże był zwyczajnie kiepski i potwornie nudny.




98. Rodzina O. - Ewa Madeyska

Czytało mi się ją tak źle, że postanowiłam odłożyć i nigdy więcej do niej nie wracać. ciekawością zerknęłam na lubimyczytac.pl - tam książka ma naprawdę wysokie oceny, więc może wcale nie jest taka najgorsza?


99. Consolation - Corinne Michaels

Nie byłam w stanie czytać wiecznie rozżalonej głównej bohaterki. To, jak skończy się książka można było przewidzieć już po kilku pierwszych stronach. Nie potrafiłam wczuć się w klimat powieści.

100. Jesteś moją obsesją - Fredrico Moccia

Ciekawa odsłona autora. Tym razem dla dorosłych czytelników. Można sprawdzić, ale nie spodziewajcie się wiele.

101. Porządek rzeczy - Paola Capriolo

Nie pamiętam tej książki… Wiem tylko, że była dość specyficzna.

102. Podanie o miłość - Katarzyna Grochola

Nie mogę się przekonać do tych opowiadań Grocholi.

103. Wyścig po miłość - Jane Costello
104. Dziennik nimfomanki - Valerie Tasso

Obie książki czytałam już dość dawno temu i obie mi się podobały. Są zupełnie różne – Wyścig po miłość to lekka obyczajówka z wątkiem romantycznym, całkiem zabawna i przyjemna, natomiast Dziennik nimfomanki, to po prostu pamiętnik zawierający wyznania kobiety uzależnionej od seksu. Tak sobie teraz myślę, że zupełnie nie pamiętam, czy było w nim coś ciekawego...

105. Love, Rosie - Cecelia Ahern

Pierwsze powieść epistolarna w moim życiu :) Bardzo ciekawa forma i przyjemna treść. Do pochłonięcia na raz.

106. U progu szczęścia - Aidan Donnelley Rwoley

Nie wiem skąd mam tę książkę, ale stoi już u mnie długo i wciąż jej nie przeczytałam.


107. Projekt „Rosie” - Graeme Simson

Kupiłam tę książką tylko po to, żeby napisać pracę zaliczeniową na studia, ale tak długo na nią czekałam, że ostatecznie nie napisałam o niej a co za tym idzie nie przeczytałam jej jeszcze.

108. Magiczne lato - Aleksandra Tyl
109. Karmelowa jesień – Aleksandra Tyl
110. Anielska zima – Aleksandra Tyl
111. Szalona wiosna – Aleksandra Tyl

Czytałam co prawda tylko Szaloną wiosnę – którą polecam, jeśli lubicie szalone historie - ale mam ogromna ochotę na pozostałe książki. Na pewno przeczytam je w te wakacje :)

112. Dosięgnąć gwiazd - Susan Mallery

Kolejna książka, której treści nie pamiętam, ale wiem, że mi się nie podobała.

113. Seks i orzeszki - Alice Clayton
114. Namiętna gra - Alice Clayton
115. Niegrzeczna przyjaźń - Alice Clayton 

Seks i orzeszki to mój ulubiony erotyk. Jest zabawny, z wyczuciem i seksem jak tło fabuły a nie fabułą jako tło dla seksu. Dwie pozostałe są fajne, równie zabawne, ale to orzeszki mnie urzekły :)


116. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes

Jeszcze jedna Moyes – ta od której wszystko się zaczęło – mu się tu zaplątała. Cudowna historia.


117. Niech w końcu coś się zdarzy - Trixi Von Bulow

Nie wiem co napisać o tej książce, więc pozostawię ją bez komentarza.


118. Jeden dzień – David Nicholls

Jeszcze przede mną, ale słyszałam, że jest ciekawa.


118. P.S. Kocham Cię - Cecelia Ahern

Bardzo lubię autorkę i bardzo lubię tę książkę. Zdecydowany wyciskacz łez!

119. Dziewięć kobiet, jedna sukienka – Jane L.Rosen
120. Dziunia – Anna Maria Nowakowska
121. Przebudzenie Lukrecji – Laura Adori
122. Wernisaż – Oskar Salwa

Wszystkie czekają na swoją kolej.


123. Nigdy w życiu - Kataryna Grochola

Lubię tę historię, lubię do niej wracać. Myślę, że nikomu nie trzeba przedstawiać :)


124. Aż do dna – Renata Chaczko

Wiem, ze nie podobała mi się ta książka i wiem, że nic już z niej nie pamiętam…

125. Jeśli tylko – Karolina Klimkiewicz

Najdziwniejsza i najmniej wiarygodna powieść jaką przeczytałam w zeszłym roku.


Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads