Podsumowanie - marzec 2016

Witajcie pierwszego dnia kwietnia. Jak zwykle, każdego pierwszego dnia nowego miesiąca pojawia się u mnie podsumowanie. Tym razem zdecydowałam się na połączenie podsumowania z nowościami, aby nie zasypywać bloga tego typu postami. Marzec był dla mnie dość ciężkim miesiącem, dużo działo się na uczelni co odbiło się na czytelniczych osiągnięciach. Wydarzyło się też wiele cudownych rzeczy i o większości z nich będziecie mogli przeczytać w tym poście. Przejdźmy do rzeczy:

Przeczytane w marcu:
1. Blisko chmur - Sylwia Trojanowska [recenzja]
2. Linia serc - Rainbow Rowell [recenzja]
3. Od urodzenia - Elisa Albert [recenzja]
4. Po prostu bądź - Magdalena Witkiewicz [recenzja]
5. Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins [recenzja]
6. Wytańczyć Marzenia - Michaela DePrince, Elaine DePricne [recenzja]
7. Przewieszenie - Remigiusz Mróz [recenzja]
8. Obsesja - Jennifer L. Armentrout [recenzja]
9. Niech w końcu coś się zdarzy - Trixi Von Bulow [przegrałam z...]


Marcowe nowości na półce:
1. Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc na świecie - kolorowanka
2. Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins
3. Lola i chłopak z sąsiedztwa - Stephanie Perkins
4. Od urodzenia - Elisa Albert 
5. Wytańczyć Marzenia - Michaela DePrince, Elaine DePricne
6. Obsesja - Jennifer L. Armentrout
7.  Po prostu bądź - Magdalena Witkiewicz
8. Pochłaniacz - Katarzyna Bonda
9. Magia kąsa - Ilona Andrews

Podsumowując:
Przeczytałam książek w marcu, łącznie 23/52 książki w 2016 roku.
Dało mi to 2 702 stron.
Do mojej biblioteczki przybyło 9 nowych pozycji.

Dodatkowo:
-> Zmieniłam trochę styl dodawanych zdjęć na Instagramie, mam nadzieję, że Wam się podoba. W marcu przybyło aż 1 351 nowych obserwatorów! Nie wie co powiedzieć...! <3
-> Rozstrzygnięcie konkursu, który ogłosiłam w lutym miało swoje miejsce 08.03.2016r i jeśli jeszcze nie widzieliście odpowiedzi zwyciężczyni zapraszam TUTAJ.
-> W tym miesiącu spełniłam jedno z marzeń - kupiłam regały i stałam się szczęśliwą posiadaczką nowej biblioteczki! Jestem zakochana w moich półkach i mogłabym wgapiać się w nie godzinami. Zdradzę Wam, że już myślę o jej rozbudowie ;) Jednak najpierw muszę zapełnić wszystkie półki.



 -> Ukazała się książka, z moim pierwszym blurbem. Już o tym pisałam ale jestem niesamowicie szczęśliwa. Takie pierwsze razy cieszą najbardziej :) Pokazałabym Wam zdjęcie, ale wciąż czekam na papierowy egzemplarz książki. Sięgnijcie po "Blisko chmur" Sylwii Trojanowskiej, to naprawdę piękna historia. :)

Jam tam Wasz książkowy marzec? 

Komentarze

  1. Niezły wynik! Ja w tym miesiącu przeczytałem 6 książek (w tym m.in. Od urodzenia), a moje półki zasiliło 14 tutułów. Jestem zadowolony, choć mam nadzieję, że kwiecień będzie jeszcze lepszy ;)
    Zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, 14 nowych książek to naprawdę dużo! :D a i czytelniczy wynik jest świetny :)
      Pozdrawiam i zaczytanego miesiąca Tobie również! :)

      Usuń
  2. Świetny wynik :) Bardzo ciekawy sposób na przedstawienie książek. Szczególnie zazdroszczę Bondy! Też czytałam "Wytańczyć marzenia" :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udany miesiąc za Tobą! Bardzo lubię Twoje zdjęcia ;) Sama myślę o zorganizowaniu sobie podobnej biblioteczki, tylko sama nie wiem jak pogodzić to z resztą mebli w moim pokoju :<
    Oby kolejne miesiące były coraz lepsze!
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Aby wstawić biblioteczkę musiałam pozbyć się kilku szafek i biurka, które swoją drogą do niczego nie były mi potrzebne ;D Jestem bardzo zadowolona i ciągle coś przestawiam na półkach ;P

      Usuń
  4. Dobry wynik! Ja machnęłam aż piętnaście książek, a co się będę ograniczać :D
    Piękna biblioteczka! Aż mnie zazdrość łapie, że masz tak dużo miejsca na książki, u mnie gnieżdżą się w rogu pokoju i powoli kończą mi się wolne półki :P
    I chwalę się - też zaliczyłam swojego pierwszego blurba! Książka wyjdzie dopiero 13 kwietnia, ale polecam zajrzeć :D
    Pozdrawiam! :*
    Biblioteczka Blanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piętnaście książek robi wrażenie :D Świetny wynik ;)
      Mam nadzieję, ze szybko zapełnię te puste półki :D
      Gratuluję blurba i chętnie zajrzę, jak tylko zdradzisz mi w której książce ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wynik! Cudne regały! Gratuluję blurbu ;) Mi udało się przeczytać 9 książek, ale coś czuję, że kwiecień nie będzie taki dobry :/

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę na lepszy wynik w kwietniu :) Powodzenia! :)

      Usuń
  7. Wynik bardzo dobry, a w biblioteczce (nowej i cudownej) same perełki. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku i życzę dalszych sukcesów! :D No i zaczytanego kwietnia <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zbyt wiele z tych książek, ale kilka z nich mnie zaciekawiło! :)
    Gratuluję wyniku i tego samego życzę oczywiście w kwietniu!


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wyniki, oby tak dalej! :) U mnie 16 książek przeczytanych, a przybyło... 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesów i wyników! <3 Te półki są cudne. Żałuję, że kiedy robiłam remont (a było to ze 3 lata temu), nie podobały mi się białe meble, bo teraz zupełnie zmieniłam zdanie. ;c Może kiedyś... :D Życzę zaczytanego kwietnia! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę piękny wynik, u mnie tylko 4 pozycje, aż wstyd ;) Nowych książek też za dużo nie przybyło (tylko 2) ale takie postanowienie noworoczne ;)
    No i gratulacje! :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, jakbym chciała trzymać się postanowienia, aby nie kupować książek! :D Kompletnie mi to nie wychodzi :P
      Dziękuję! :*

      Usuń
  13. Gratuluję wyniku, a przede wszystkim pierwszego blurbu (czy jak to się tam odmienia;ppp)

    Pozdrawiam Rav
    http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzec kiepsko, ale to wszystko przez kaca książkowego wywołanego przez Złodziejkę książek i zawahania pogody, które odbiły się na mnie totalnym zmęczeniem.
    Oczywiście również gratuluję! ♥
    A do mojej biblioteczki także trafiły Lola i Anna :D
    Ściskam i życzę miłego weekendu,
    Ana ♥

    http://czytam-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyniki i...zachwycające są te zdjęcia! <3 Podoba mi się taki styl :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bardzo się cieszę! :D Nie byłam do końca przekonana ale małymi kroczkami dążę do celu. Jeszcze trochę im brakuje do tego jakbym chciała, żeby wyglądały :D

      Usuń
  16. Hejka, to znowu ja ;d Nominowałam cię do LBA , tutaj znajdziesz więcej informacji ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/04/juz-szosty-raz-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle świetny wynik :D Gratuluję i życzę zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wynik- miałam taki sam - brawo dla nas! :D I piękne półki - też mi się takie marzą :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego kwietnia :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wynik naprawdę bardzo dobry, gratuluję! Widzę, że też przeszłaś na własną domenę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znacznie wygodniej, kiedy link jest krótszy :D Zastanawiam się jeszcze nad przejściem na Disqus ale wydaje mi się, że to już wyższa szkoła jazdy ;D

      Usuń
  20. Gratuluję wyników, a biblioteczka - boska! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads