Podsumowanie - kwiecień 2016


Cześć! Jak co miesiąc witam się z Wami krótkim podsumowaniem ostatnich 30-stu dni. Kwiecień minął mi bardzo szybko. Nie wiem gdzie podziały się ten czas. Ten miesiąc miał być dla mnie bardzo intensywny, jak się okazało wcale nie było tak źle :) No ale wracając do tematu - zapraszam do popatrzenia na stosy książek, które przeczytałam i te, które pojawiły się w moim domu!

Przeczytane w marcu:

1. Igrzyska śmierci - Suzane Collins (czy chcecie abym napisała kilka słów na temat Igrzysk?  Jeśli jeszcze nie znudziły Was posty na ich temat to mogę to zrobić :))
2. Pieśń Shannary - Terry Brooks [recenzja]
3. Maybe Someday - Colleen Hoover [recenzja]
4. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes [recenzja]
5. Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę - Anna Todd [recenzja
6. Ugly love - Colleen Hoover [recenzja]
7. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Złodziej Pioruna - Rick Riordan (zastanawiam się nad napisaniem kilku słów o całej serii, jak już ją skończę. Ale tak jak w przypadku Igrzysk zwrócę się do Was - wolicie każdy tom osobno czy post podsumowujący całą serię?)
8. Ucieczka w dzicz. Wojownicy, tom 1 - Erin Hunter [recenzja]
9. Ogień i lód. Wojownicy, tom 2 - Erin Hunter [recenzja]


Marcowe nowości:

1. Połącz kropki. Niesamowite miejsca - Patricia Moffett (to moje pierwsze kropki. Dorwałam je w empiku za połowę ceny :D Próbowałam już łączyć jedną ilustrację ale moje oczy odmówiły posłuszeństwa. Mam nadzieję, że z czasem się przyzwyczają :))
2. Doodle Invasion. Inwazja Bazgrołów - Kerby Rosanes (kocham Bazgrołki! To oficjalnie moja ulubiona kolorowanka! <3 )
3. Olśnienie - Aimee Agresti (Biedronkowa zdobycz nr 1)
4. Blisko chmur - Sylwia Trojanowska (moja duma - papierowy egzemplarz z moim pierwszym blurbem :) od wydawnictwa Videograf)
5. Wybrana - Naomi Novik
6. Baśniarz - Antonia Michaelis 
7. Remigiusz Mróz - Rewizja
8. Ucieczka w dzicz. Wojownicy, tom 1 - Erin Hunter
9. Ogień i lód. Wojownicy, tom 2 - Erin Hunter (oba egzemplarze Wojowników zawdzięczam wydawnictwu Nowa Baśń)
10. Pieśń Shannary - Terry Brooks (książkę otrzymałam od Wydawnictwa Replika)
11. Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę - Anna Todd
12. Królowa Tearlingu - Erica Johansen
13. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Złodziej Pioruna - Rick Riordan 
14. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Morze potworów - Rick Riordan 
15. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Klątwa tytana - Rick Riordan 
16. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Bitwa w labiryncie  - Rick Riordan 
17. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Ostatni olimpijczyk- Rick Riordan (cały zestaw Percy'ego w pięknym, nowym wydaniu <3 Jestem nieodwracalnie zakochana w oprawie tych książek!)
18. Mały Książę - Antonie de Saint- Exupery (Małego Księcia udało mi się wyszperać w koszu z książkami w Kauflandzie za całe 9,99 :))
19. Wielki Gatsby - Francis Scott Fitzgerald (Biedronkowa zdobycz nr 2)


Podsumowując:
Przeczytałam 9 książek w lutym, łącznie 32/52 książki w 2016 roku.
Dało mi to 3 368 stron.
Do wyzwania Czytam opasłe tomiska zgłosiłam 1 książkę.


Dodatkowo:
Niewiele dodatkowych wydarzeń miało miejsce w kwietniu, byłam trochę bardziej zajęta, miałam cudownego gościa przed całe 2 tygodnie. Odwiedził mnie tata i poza nauką do egzaminów, pisaniem prac, czytaniem książek, tworzeniem dla Was notek, gotowaniem, sprzątaniem i wszystkimi innymi pracami domowymi, starałam się jak najwięcej czasu spędzić z Nim :)
-> Jak zwykle w dodatkowych informacjach dzielę się z Wami statystykami z Instagrama, więc i tym razem to zrobię. Kiedy miesiąc tamu cieszyłam się z 4 781 obserwatorów, nie miałam pojęcia, że z tak zawrotną prędkością ta liczba wzrośnie do 6 765! To niesamowite, dziękuję!
-> Tu, na blogu także odniosłam mały sukces - jest już Was 201! <3 Jestem ogromnie wdzięczna, każdemu z Was, za to, że tu zaglądacie i czytacie to, co napiszę. To wiele znaczy! Chyba będę musiała pomyśleć o jakimś konkursie... ;)
-> Zmieniła się też oprawa graficzna bloga, jestem ciekawa co o niej myślicie :) Dajcie znać! :D
-> Bardzo poważnie myślę o zmianie formy komentowania na Disqus i chciałabym prosić osoby korzystające z tej aplikacji (?) o opinie, czy warto?


Jak wyglądał Was książkowy kwiecień? Jesteście zadowoleni z wyników? :)

Komentarze

  1. Wygląd bloga jest śliczny :) Gratuluję wyników! U mnie niestety z tym trochę gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję blurbu :) Statystyk też, oczywiście. Blog wygląda świetnie, a co do disqus... Sama nie korzystam, więc niestety nie pomogę:<

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prześwietnych wyników i cudnych zdobyczy. Zaszalałaś! :D Zaczytanego maja! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No poniosło mnie trochę :D Ale w tym miesiącu planuję zainwestować w kredki, więc nowych książek będzie mniej :D
      Zaczytanego maja i Tobie :*

      Usuń
  4. Tyle pięknych książek widzę! O Igrzyskach nigdy nie czyta się za wiele hah
    O Disqusie mogę Ci coś napisać, bo wróciłam do niego niedawno. Miałam go wcześniej, ale coś mi nie pasowało. Usunęłam, ale czułam, że czegoś mi brakuje i znów zagościł na moim blogu. Teraz jest idealnie i nawet lepiej mi się komentuje w Disqusie :) Fajnie wygląda, łatwy w obsłudze, możliwość oceniania komentarzy i najlepsze co ma, to powiadomienia o odpowiedziach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tylko i wyłącznie te powiadomienia o odpowiedziach mnie kuszą. Ale boli mnie serduszko jak pomyślę, że wszystkie pozostałe komentarze przepadną :(
      A co do Igrzysk, to mam bardzo mieszane odczucia :D

      Usuń
  5. Jaki wieżowiec ;) Imponujące nabytki. Podebrałabym Ci kilka z nich ;)
    Niedawno też skończyłam "Ugly love" i wkrótce będę się zabierała za "Królową Tearlingu" :)
    Gratuluję udanego kwietnia i życzę zaczytanego maja!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads