#2 Chcę przeczytać - TOP 5


Wracam do Was z Chcę przeczytać, czyli zestawieniem kilku najbardziej interesujących mnie książek z tych, które dodałam do zakładki "Chcę przeczytać" na portalu lubimyczytac.pl w kończącym się już miesiącu. O dziwo nie zapisałam ich tam zbyt wiele, dlatego też tym razem powstanie tylko TOP 5. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zapraszam na moje konto na lubimyczytac.



Tytuł: Do wszystkich chłopców, których kochałam
Autor:
Wydawnictwo:

Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby wszyscy faceci, w których się kiedykolwiek kochałaś, dowiedzieli się o tym w tym samym czasie…Lara Jean Song przechowuje swoje listy miłosne w pudełku na kapelusze, które dostała od mamy. Nie są to jednak wyznania miłosne jej adoratorów, ale listy, które sama napisała do obiektów swoich uczuć – jeden list do każdego chłopca, w którym była kiedyś zakochana. W sumie pięć. Pisząc je, Lara bez oporów przelewała wszystkie swoje uczucia na papier i zupełnie szczerze, bez żadnych zahamowań formułowała zdania, których nigdy nie ośmieliłaby się wypowiedzieć na głos, ponieważ listy te były przeznaczone wyłącznie dla jej oczu i nigdy nie miały dotrzeć do adresatów. Pewnego dnia okazuje się jednak, że jakimś cudownym sposobem zostały wysłane. Od tej chwili wszystko w życiu Lary staje na głowie i wymyka się spod kontroli.*
Już dawno zwróciłam uwagę na tę książkę ale wciąż zapominałam ją sobie zapisać. W końcu to zrobiłam i mam nadzieję wkrótce ją przeczytać.


Tytuł: Obsesja
Autor: Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo: Filia
Jest arogancki, apodyktyczny i… to facet DLA KTÓREGO MOŻNA UMRZEĆ. Hunter to bezlitosny zabójca. Ministerstwo Obrony trzyma go w garści, co nie jest do końca złe, ponieważ zabija złych gości. W większości przypadków lubi swoją robotę. Do czasu, kiedy trafia mu się zlecenie, jakiego do tej pory nie miał - chronić. Serena Cross nie uwierzyła swojej przyjaciółce, że widziała, jak syn potężnego senatora zmienia się w coś... nieludzkiego. Kto by uwierzył? Ale kiedy staje się świadkiem morderstwa, dokonanego przez obcego, zostaje równocześnie wciągnięta do świata, w którym się morduje by zachować jego sekrety. Hunter wkrótce złamie wszystkie zasady według których żył, przeciwstawi się swoim mocodawcom, tylko po to by była bezpieczna.Ale czy to obcy i rząd są największym zagrożeniem?A może to on sam?*
Arogancki i apodyktyczny Hunter? Oh, to coś dla mnie. Pewnie Deamon to nie będzie, ale jestem ciekawa co tam pani Armentrout stworzyła.


Tytuł: Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Autor: Leslye Walton
Wydawnictwo: Sine Qua Non


Zbliża się magiczna noc przesilenia letniego...
Noc, w której niebo się otworzy, a powietrze wypełnią deszcz i pióra.Ava urodziła się ze skrzydłami. Pragnie poznać prawdę, odnaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące jej pochodzenia. Niezwykłe wypadki, cudowne zdarzenia, dziwne zbiegi okoliczności i baśniowe rozterki zaprowadzą ją tam, gdzie nie spodziewała się dotrzeć. Kawałek po kawałku odsłania pełną boleści i trosk historię rodziny Roux. Ava Lavender może być pierwszą, która uniknie zguby i ucieknie obojętności. Czy uda jej się odnaleźć prawdziwą miłość?Dramat Avy rozpoczyna się, kiedy wielce pobożny Nathaniel Sorrows bierze ją za anioła, a jego obsesja na punkcie dziewczyny rośnie...*

Jestem bardzo ciekawa tej książki. Zapowiada się kawał dobrej historii. Bije od niej jakaś magiczna aura, która mnie przyciąga. Już nie mogę się doczekać kiedy wpadnie w moje łapki.


Tytuł: Po prostu bądź
Autor: Magdalena Witkiewicz
Wydawnictwo: Filia

Możemy się umówić i zawrzeć pewien pakt...
On był miłością jej życia, gdy go zabrakło jej świat runął.
Została pustka i jeszcze ktoś...
W pobliżu zawsze był przyjaciel. Jego przyjaciel, któremu nie wolno było czuć.
Ale możemy się umówić
I zawrzeć pewien pakt
Zaopiekował się nią na dobre i na złe.
Ktoś do nich dołączył, a on nadal trwał.
Pewnie nie taką miłość
wymarzyłaś sobie w snach
Miłość przychodzi bezszelestnie, nikogo nie uprzedza.
Równie cicho odchodzi niezauważona.
Lecz może pokochasz mnie
Za jakiś czas*
Ta książka jest 'jedną z' planuję zapoznać się z twórczością pani Witkiewicz. Na półkę "Chcę przeczytać" dodałam większość pozycji tej autorki. Zauroczyła mnie w duecie z Nataszą Sochą przy Awarii małżeńskiej. Chcę więcej :)



Tytuł:  Ezotero. Córka wiatru
Autor: Agnieszka Tomczyszyn
Wydawnictwo: MG
Latte nigdy nie zastanawiała się nad przyszłością. Wydawało jej się, że przeszłość kryje wystarczająco wiele tajemnic. W poszukiwaniu miłości, przyjaźni i prawdy o swojej matce i sobie natrafiała wciąż na pytania bez odpowiedzi.Czy człowiek ma wpływ na swoją przyszłość?Czy mogąc poznać losy bliskich osób, bohaterka zrobi to bez mrugnięcia okiem?Czy mistyka jest nierozerwalnym elementem nowoczesnego świata?Ta wciągająca historia z pogranicza kryminału, fantasy i powieści obyczajowej przeniesie czytelników w ezoteryczny świat matki i córki, które łączy wszystko, a jeszcze więcej dzieli i każe zastanowić się nad tym, czy świat faktycznie jest taki, jakim go widzimy? A może rozwiązanie tajemnicy znajduje się tam, gdzie najmniej się tego spodziewamy…*
Niewiele wiem na temat tej książki, przeczytałam jedną pochlebną recenzję i zapragnęłam zagłębić się w świat stworzony przez autorkę. Do tego okładka bardzo mi się podoba a jak mogliście już zauważyć, ładna okładka często przyczynia się, w moim przypadku, do decyzji o zakupie ;)

To byłoby na tyle. Jakie są Wasze TOP - chcę przeczytać z tego miesiąca? Podzielcie się tym w komentarzach. A może czytaliście któreś z wymienionych przeze mnie książek? Chętnie poznam Wasze opinie! :)

*Źródłem opisów książek jest portal lubimyczytac.pl

Komentarze

  1. W marcu też zamierzam przeczytać w końcu "Po prostu bądź" pani Witkiewicz:) Kuszą mnie również "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", ale nie wiem jak będzie z funduszami ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. "Obsesja" też jest na mojej półce musthave a "Po prostu bądź" polecam, kilka dni przeczytałam tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze dorwać "Ognisty pocałunek" autorki Obsesji. :D Jestem bardzo ciekawa tego, co wyszło spod jej pióra :)

      Usuń
  3. Też poluję na "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" i "Po prostu bądź" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za panią Witkiewicz i ja chcę się zabrać :) Lista bardzo ciekawa, właściwie pozostałe pozycje też mnie interesują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na premierę "Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender". Już od kilku miesięcy wyczekuję dnia, w którym ta powieść będzie dostępna. Mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się za nią zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Po prostu bądź" Zdecydowanie Ci polecam! Ja jestem po lekturze, możesz u mnie znaleźć recenzję książki. To byłam mocno oczarowana i jeszcze gdzieś ten czar rzucony przez Panią Magdę mnie trzyma. Naprawdę świetna książka, rozejrzyj się za nią w pierwszej kolejności. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę szukać Twojej recenzji :D Chociaż po "Awanturze małżeńskiej" biorę w ciemno, każdą książkę pani Magdy :)

      Usuń
  7. Czytałam tylko "Do wszystkich chłopców, których kochałam" i cóż, książka była dobra, ale zdecydowanie gorsza o Trylogii "Lato". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej trylogii, ale sprawdziłam i muszę dodać do listy :D Jeśli polecasz to i mnie na pewno się spodoba. Wydaje mi się, że mamy podobne gusta literackie ;)

      Usuń
  8. Obsesję polecam z całego serduszka, a już szczególnie, jeżeli pokochałaś serię Lux! <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię Lux kocham! <3 Szczególnie Deamona, więc liczę, że Hunter chociaż po części mi go zastąpi :D

      Usuń
  9. "Po prostu bądź" czytałam i bardzo polecam! Pozostałe, podobnie jak Ty, bardzo chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same cudowne słowa słyszy się o tej książce, musi być dobra :)

      Usuń
  10. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" również znajdują się na mojej liście Must Read. Nie wiem czy uda mi się po nią sięgnąć w marcu, ale zdecydowanie chcę ją przeczytać jak najszybciej :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam w planach "Do wszystkich chłopców..." Szkoda tylko, że u nas książka jest tak średnio wydana, oryginalna okładka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads