#1 Zdobycze książkowe październik

     Październik się kończy, mam nadzieję, że w ciągu dwóch jego ostatnich dni nie przyjdzie mi do głowy, aby kupić nowe książki. Przesadziłam z zakupami po raz kolejny, ale powiedzcie sami, czy jesteście w stanie zrezygnować z zakupu gdy promocje są tak bardzo kuszące?
     W tym miesiącu moją biblioteczkę zasiliło 15 książek w tym jedna z nich to książka kucharska a trzy kolejne to 4, 5 i 6 tom wydania kolekcjonerskiego Świata dysku Terry'ego Pratchetta.






1. "After. Płomień pod moją skórą"-  tę książkę odkupiłam od znajomej, która ogłosiła na facebooku, ze chce sprzedać kilka ze swoich książek, każda w cenie 15 zł. Jakże bym mogła nie skorzystać? Otóż nie mogłam i tak oto mam "After" u siebie.




 2. "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem" - jako, że jestem narwana już następnego dnia znalazłam na allegro drugi tom "After" i kupiłam go za 18 zł. Niestety książka przyszła trochę zniszczona i brudna. Ma złamany grzbiet, czego po prostu nie znoszę... ale trudno, mam nauczkę, żeby prosić o dodatkowe zdjęcia faktycznego stanu używanej książki przed jej zakupem.


3. "Delirium" - jest drugą książką odkupioną od znajomej. Ta pozycja długo czekała na liście "Do kupienia" i już, już byłam skłonna kupić całą trylogie w jednym.


4. "Korona w mroku" - musiałam mieć tę książkę! Już w trakcie czytania "Szklanego tronu" szukałam drugiej części w księgarniach internetowych ale nigdzie nie była dostępna. Możecie wyobrazić sobie moją rozpacz. Podczas wyprawy (tak, wyprawy - musimy jechać do innego miasta, żeby obejrzeć film) do kina zaciągnęłam mojego chłopaka do Empiku i nie mając nadziei na to, że tam będzie rozglądałam się po półkach. Jakaż była moja radość gdy zobaczyłam ten grzbiet! A co więcej...


5."Dziedzictwo ognia" - było przecenione o 25%. Idealnie się złożyło więc wzięłam jedną i drugą książkę, nic więcej mnie już nie obchodziło :D


6. "House of Cards " - to tak naprawdę wybrał dla siebie mój chłopak, ale może i ja się na nią skuszę ;)


7. "Przędza" - tu zaczynają się moje zakupy w Biedronkach (byłam w trzech). Będę szczera... spodobała mi się okładka. Widziałam kiedyś tę książkę gdzieś na instagramie, już wtedy jej okładka przykuła moją uwagę. Od razu rzuciła mi się w oczy w Biedronkowych koszach. Opis z tyłu bardzo mnie zainteresował wiec mam nadzieję, że mi się spodoba.


8. "U progu szczęścia" -  tym razem zdecydowanie nie przyciągnęła mnie okładka, która jest po prostu brzydka. Lubię czasem przeczytać coś obyczajowego, lekkiego i odmóżdżającego i z doświadczenia wiem, że nawet te z najgorszą okładką mogą być dobre. Oby spełniła moje oczekiwania.


9."Dziennik nimfomanki" - pamiętam, że kiedyś widziałam film i był nie najgorszy, więc czemu miałabym nie skorzystać z możliwości przeczytania książki? Zwłaszcza za 8,99!


10. "Triumf owiec" - nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Dopiero w domu doczytałam, ze jest to drugi tom "Sprawiedliwości owiec", której nie czytałam.


11. "Córka żywiołu" - opis z tyłu książki, okładka, wszystko krzyczało do mnie "bierz!", wiec wzięłam. Mam wrażenie, że to będzie coś, co mi się spodoba. :)

     Do tego wszystkiego dochodzą trzy kolejne tomy Świata dysku, które zaczęłam zbierać dla mojego taty, ale on dał mi jasno do zrozumienia, że nie weźmie ich, dopóki nie przeczytam chociaż pierwszej części ;)
     Kiedyś to zrobię, na pewno, jeszcze tylko nie wiem kiedy :)


     Tak oto prezentują się moje październikowe zakupy książkowe :) Dajcie znać, co Wy kupiliście i czy czytaliście którąś z tych książek?

Pozdrawiam, Maw! :)



Komentarze

  1. Na 'After' czaję się już od dłuższego czasu, ale opis fabuły przypomina mi trochę historię z 'Collide' i sama nie wiem.. Przeczytałam dużo pozytywnych opinii na temat tej serii, ale coś mi mówi żeby na razie się wstrzymac :) A moja biblioteczka w październiku wzbogaciła się o osiem nowych książek, także jestem ogromnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Delirium' czytałam i kocham! Chodziarz na początku nie mogłam się wciągnąć to potem porwała mnie bez reszty! A na serię 'Szklany Tron' czaję się już od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie "Szklany Tron" przeleżał prawie 3 miesiące zanim się za niego zabrałam. ;) Żałuję, ze nie zaczęłam czytać wcześniej bo jest przecudowny! Także zabieraj się, jak tylko będziesz miała okazję. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads