After. Płomień pod moją skórą - Anna Todd

Czasami myślisz, że kogoś znasz ale to nieprawda.



Tessa jest poukładaną osobą. Zawsze dokładnie planuje swój dzień, uczy się na zapas, ubiera się skromnie, lubi mieć nad wszystkim kontrolę. College jest dla niej jedyną szansą by wyrwać się z rodzinnego miasteczka. Zapowiadało się cudownie: stypendium naukowe, plany kupna samochodu, poznanie nowych przyjaciół. Do tego wszystkiego Noah - jej chłopak, już w przyszłym roku ma do niej dołączyć. Oby tylko trafiła na miłą współlokatorkę! Gdy Tess otwiera drzwi pokoju w akademiku doznaje szoku. Na jednym z łóżek siedzi dziewczyna z rudymi włosami, jej całe pokrywają kolorowe tatuaże a ściana tuż za jest plecami obwieszona plakatami różnych zespołów, o których Tessa nigdy nie słyszała. Jakby tego było mało do pokoju wchodzi dwóch chłopców. Wyglądają jeszcze dziwniej niż jej nowa koleżanka, oni również pokryci są tatuażami a ich twarze zdobią kolczyki. Jeden z nich jest szalenie przystojny. Tessa nie może oderwać od niego wzroku, on jednak wydaje się nie być nią zainteresowany. To Hardin. Bezczelny dupek, najmniej przyjacielska osoba jaką kiedykolwiek poznała. Na szczęście okazuje się, że jest w tej szkole ktoś, z kim Tessa ma szansę się dogadać. Osobą tą jest Landon. Szybko nawiązują dobry kontakt i udaje im się zaprzyjaźnić. Jak wiele tajemnic odkryje Tessa? Jak bardzo zmieni się jej życie podczas pierwszego roku studiów? Jak duży wpływ na te zmiany będzie miał Hardin?

Jestem rozdarta. Część mnie chciałaby rzucić tą książką o ścianę, natomiast drugiej części przyjemnie się czytało a książka się podobała. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z tak denerwującą główną bohaterką. Tessa przechodzi samą siebie. Nie mogę znieść jej rozchwiania emocjonalnego. Dziewczyna jest niesamowitą beksą. Niedobrze mi się robi, kiedy pomyślę ile razy podczas lektury musiałam zmierzyć się z nieszczęśliwą, płaczącą Tess. Jednym z jej problemów jest brak konsekwencji oraz nieumiejętność podejmowania słusznych decyzji. Oh, jest tak nieporadną życiowo dziewuchą... Jeśli chodzi o Hardina o dziwo polubiłam tę postać. Mimo jego wad, nieprzyjaznego, wręcz chamskiego zachowania, jego niezliczonych odsłon. Uważam tę postać za udaną. Nie ukrywam, że bywały sytuacje, w których denerwował mnie bardziej niż Tess ale wybaczam mu. Ma w sobie coś, co mnie do niego przyciąga.

"After"jest fanfictron zespołu OneDirection (nawet nie wiem jak to napisać.. "jest fanfiction zespołu" czy "fanfiction o zespole"?). Gdy tylko się o tym dowiedziałam straciłam zainteresowanie książką. Nie przepadam za tego typu opowiadaniami ani nie jestem wielką fanką 1D. Jednak gdy tylko okazało się, że mam okazję dostać ją w bardzo okazyjnej cenie - zaryzykowałam. Nie żałuję, Podczas lektury kompletnie nie utożsamiałam postaci z członkami zespołu, szczerze mówiąc - nie wiem nawet kto komu miałby odpowiadać i nie czuję potrzeby by posiąść tę informację. :)

Książka napisana jest bardzo prostym językiem dzięki czemu szybko się ją czyta. Akcja toczy się dość płynnie, jest niestety bardzo powtarzalna, co może nudzić. Jestem zaskoczona, nie spodziewałam się aż tylu scen łóżkowych oraz tak barwnych i realistycznych ich opisów. Podczas lektury przez moją głowę niejednokrotnie przemknęła myśl, że jest to taki „Grey” dla młodszych czytelników. Niemniej jednak dobrze czytało mi się „After”, z pewnością sięgnę po kolejny tom. Ciekawa jestem jak potoczą się losy głównych bohaterów. Jeśli ktoś zapytał by mnie czy polecam... nie wiedziałabym co powiedzieć. Czytacie na własną odpowiedzialność! ;)

Chętnie przeczytam jakie są Wasze odczucia w związku z tą lekturą. Piszcie w komentarzach co sądzicie. :)


Moja ocena 6/10

Komentarze

  1. Książkę posiadam od dłuższego czasu, przeczytałam dopiero kilka stron i wiem, że to nie będzie jakieś arcydzieło, ale mam jednak nadzieję, że można będzie się przy nie zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno :) Świetnie sprawdza się jako coś lekkiego i odmóżdżającego :)

      Usuń
  2. jakos nie idzie mi :P moja przyjaciółka pochłonęła już całą serię i godzinami mi ją zachwala, ale jakoś nie mogę się przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie nie lubie takich bohaterek, które ciągle płaczą, wszystko jest do bani, najlepiej się zabić albo coś takiego... Męcze wtedy książkę bo na prawdę ciężko mi się czyta coś takiego. Mam ochote wstrząsnąć tym bohaterem, ale niestety się nie da :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads