Czytelnicze podsumowanie roku 2015 + cele na nowy rok

Cześć! 
Rok 2015 zmierza ku końcowi. Czas leci tak szybko, zostawiamy za sobą tak wiele, nieustannie pędząc na przód. Przeglądając książki, które udało mi się przeczytać w tym roku postanowiłam napisać krótkie podsumowanie. Przyznam, że ciężko było mi uwierzyć, iż niektóre z pozycji czytałam tak niedawno. 



Styczeń rozpoczęłam Trylogią Czasu, Kerstin Gier. Pamiętam - jakby to było wczoraj - czas spędzony przy tych książkach. Pochłonęłam na raz wszystkie trzy tomy. Uwielbiam, uwielbiam całą trylogię. W ciągu roku miałam ogromne szczęście poznać książki dwóch świetnych autorek: Samanthy Shannon oraz Anne Bishop. "Czas żniw" jak i seria "Inni" po prostu mnie zachwyciły. W międzyczasie udało mi się przeczytać dwa tomy "Szklanego tronu", który również pokochałam, dodajmy do tego serię "Lux" i, oh, uwierzcie, ten rok pod względem czytelniczym okazał się cudowny.
Nie mogę zapomnieć o małych koszmarkach, które wplątały się gdzieś pomiędzy stos tych świetnych książek. Było ich co prawda niewiele. Najświeższym z nich okazało się "Dla Ciebie wszystko" Nicholasa Sparksa. Znacznie wcześniej "Wiek cudów" Karen Thompson Walker, która również była dla mnie męczarnią, jednak brnęłam w to, czekając na rozwój wydarzeń, który nie nastąpił.
Grudzień 2015 kończę z serią "After" Anny Todd. Bardzo sceptyczne nastawienie zmieniło się z gorącą miłość, którą pałam do tych książek. Nie jest to nic ambitnego, jednak historia Tessy i Hardina wciąga bez reszty.

Podsumowując: w 2015 roku przeczytałam 57 książek, co łącznie daje 25 063 strony. Nie jestem dumna z wyniku, nie jest to nawet 100 stron dziennie. Zawsze mogło być lepiej. Biorąc pod uwagę ilość wolnego czasu, którym dysponuję. Jeśli macie ochotę zobaczyć wszystkie książki, które przeczytałam w 2015 roku, zapraszam do mojej biblioteczki na Lubimy czytać.

To dzięki książkom osiągnęłam mój mały, prywatny sukces. Jest nim profil na Instagramie, a dzięki niemu, ten blog. Nigdy nie pomyślałabym, że w tak krótkim czasie zdołam osiągnąć cel (profil prowadzę regularnie od niecałych 4 miesięcy). Przyznam się Wam, że celem było 500 obserwatorów Instagrama do końca roku. Jest Was tam, na ten moment, 1845. Statystyki bloga również niesamowicie mnie cieszą, 54 obserwatorów oraz 5 237 wyświetlenia - to dla mnie równie duży sukces.

Muszę przyznać, iż jestem zadowolona z mijającego roku. Teraz muszę zrobić wszystko, aby nadchodzący, był równie udany, a może nawet lepszy! Nie chcę tu pisać o postanowieniach noworocznych, nigdy nic mi z nich nie wychodzi. Stawiam sobie cele. Te książkowe są bardzo proste, taki podstawowy to CZYTAĆ WIĘCEJ. Musze też, przestać patrzeć na ilość stron podczas wybierania lektury. Wiem, że to strasznie głupi nawyk ale bardzo często rezygnuję z książki z powodu małej ilości stron. To musi się zmienić! :) Chciałabym też z pomocą mojego HappyPlannera ułożyć listę dwudziestu książek, które na pewno przeczytam w 2016 roku. I trzymać się tego! No i oczywiście, pisać więcej na blogu, ale to łączy się z większą liczbą przeczytanych książek.

Mam nadzieję, że Wasz rok był równie udany, że udało Wam się osiągnąć to wszystko, czego chcieliście. 
Jakie są Wasze czytelnicze cele noworoczne? ;)

Komentarze

  1. Skąd taki cudny kalendarz/notatnik? *___* 57 książek to świetny wynik, moj cel na ten rok to było 60 książek, ale nie dotarłam chyba nawet do połowy tej listy, w porównaniu z tamtorocznym wynikiem 56 książek to moja mała osobista porażka, ale nie łamie się, za rok będzie lepiej! Świetny blog! Na insta również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To HappyPlanner, jestem w nim zakochana po uszy. Mam nadzieję, że dzięki niemu trochę ładu zapanuje w moim życiu :P
      No cóż, liczyłam, że uda mi się przeczytać trochę więcej, ale od stycznia zacznę "pobijać" sama siebie, haha! ;)

      Usuń
  2. moim zdaniem to całkiem przyzwoity wynik. jasne, zawsze może być lepiej ale 57 książek rocznie budzi respekt. niektórzy tylu przez całe życie nie przeczytali ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam plan przeczytać w przyszłym roku przynajmniej 100 książek, w tym roku przeczytałam ich ponad 70 więc myślę, że dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! Ja z tego roku też jestem bardzo zadowolona, ale chciałabym przeczytać w przyszłym roku jeszcze więcej książek ^^
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki, szczególnie te na Instagramie, gratuluję!
    Życzę przy okazji samych sukcesów i wspaniałości w 2016 roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Etykiety

.kobiece .podsumowanie A.J. Finn Abbi Glines Adam Christopher Adam Kay Adrian Bednarek Agata Czykierda - Grabowska Agata Przybyłek Agnieszka Lis Alek Rogoziński Alex Marwood Alex Michaelides Alice Clayton Alice Feeney Alison Noel Andrew Mayne Aneta Jadowska Anna Bellon Anna Ekberg Anna Ficner-Ogonowska Anna Kańtoch Anna McPartlin Anna Niedbał Anna Todd Artur Chmielewski Bartosz Szczygielski Belinda Bauer Bonnie Kistler Bonnie Smith Whitehouse Brittainy C. Cherry Brittainy C.Cherry Brodi Ashton C.L. Tylor Camilla Läckberg Cara Hunter Caroline Kepnes Carolyn Egan Carolyne Faulkner Charlaine Harris Chloe Esposito Chris McGeorge Christine Feret-Fleury Claire King Colleen Hoover Corinne Sweet Cynthia D'Aprix Sweeney Cynthia Hand Dani Rabaiotti Daniel Nyari Dolores Redondo dr Richard Shepherd Elaine DePricne Elisa Albert Emma Farrarons Erica Spindler Erin Hunter Erwin Thoma Eva Pohler Fiona Barton Francis Duncan Fuminori Nakamura Gabriela Gargaś Gilly Macmillan Girl Online Glenda Millard Gwenda Bond Helen Russell Holly Ringland J. Sterling J.P. Monninger Jacek Dehnel Jakub Ćwiek Janice Y.K. Lee Jem Lester Jenna Evans Welch Jennifer L. Armentrout Jennifer L.Armentrout Jenny Han Jessica Khoury Jill McGrow Joanna Szarańska Jodi Meadows Joe Sugg John Corey Whaley Jojo Moyes Jolene Hart Jonh Anderws Jorge Cham & Daniel Whiteson Josh Malerman JP Delaney K.A Tucker Karen Dionne Karolina Wilczyńska Katarzyna Michalak Katarzyna Misiołek Kate Atkinson Katherine Webb Kayhryn Croft Keith Stuart Kelly Barnhill Kendall Ryan Kim Hlden Kim Holden Kimberly McCreight Kiran Millwood Hargrave Layla Wheldon Leisa Rayven Liebster Blog Award Linda Geddes Linia serc Lisa De Jong Lisa Hågensen Lorena Franco Louise Jensen Louise O'Neill Lucy Vine Mads Peder Nordbo Maeve Haran Magda Stachula Magdalena Witkiewicz Maggie Stiefvater Maja Lunde Marcin Wójcik Marie Benedict Markus Zusak Marta Guzowska Mary Beth Keane Maybe Someday Megan Miranda Meik Wiking Mia Sheridan Michaela DePrince Michał Gaszyński Michele Campbell Michelle Falkoff Michelle Frances Miranda Kenneally Natalia Sońska Natasza Socha Neil deGrasse Tyson Neil Gaiman Nicholas Sparks Nick Caruso Nicolas Sparks Paola Capriolo Paul Grossman Paula Hawkins Paulo Coelho Peternelle van Arsdale Philip Roth Piotr Wilkowiecki R.J.Palacio Rainbow Rowell rebecca Donovan Regina Brett Remigiusz Mróz Renata Chaczko S. R. Masters Sally Thorne Sandra Orzelska Sarah J. Maas Sarah Vaughan Saroo Brierley Shaun Bythell Stephanie Perkins Stuart Turton Susan Dennard Susan Mallery Sylwia Trojanowska Tammara Webber Tana French Tarryn Fisher Terry Brooks Tony Trixi Von Bulow Ule Hansen Valérie Tasso Wojciech Czusz Yann Martel Zbigniew Zborowski Zoe Sugg
Copyright © Maw reads